ظریف منش، مدیرعامل بنیاد غدیر گفت : بزودی ستادهای غدیر در کشور تشکیل و برنامه ریزی اجرایی و هماهنگی پیرامون برنامه های عمدۀ دهۀ امامت و ولایت آغاز خواهد شد.

ستادهای غدیر در کشور تشکیل می شود

  به گزارش «قدس آنلاین»،  حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در اولین نشست مدیران و پرسنل بنیاد بین المللی غدیر در سال جاری ضمن تبریک سال جدید که آغازش همراه با ولادت حضرت صدیقۀ زهرا سلام الله علیه و ماه مبارک رجب مزین شده است، از زحمات و تلاشهای بسیار ارزشمند تمامی خادمان غدیر در کشور بخصوص رؤسای محترم بنیاد در استانها و سازمانها و نهادها، دبیران محترم اجرایی، مدیران و کارکنان این بنیاد قدردانی کرد.  

ظریف منش ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ فقیه مجاهد، عاشق امیرمؤمنان و یار وفادار امام و رهبری حضرت آیت الله خزعلی رحمه الله علیه، با ارائۀ گزارش مختصری از برخی فعالیتهای برجستۀ بنیاد در سال ۹۵، این سال را موفقیت آمیز ارزیابی کرد و گفت: انجام این حجم عظیم از فعالیت های غدیری به دلیل راهبرد بنیاد مبنی بر بهره مندی از انگیزه های دینی مردم ومسئولین و تلاش در جهت شکوفا سازی استعدادهای غدیری است و این راهبرد را موفق و اثربخش ارزیابی کرد.

وی با اشاره به تعداد پرسنل اندک امّا پر تلاش بنیاد افزود : دبیران محترم اجرایی در استانها و پرسنل بنیاد مرکز عمدتا کار برنامه ریزی، هماهنگی و زمینه سازی را به عهده دارند. اما این تلاش و اقدامات دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی، مراکز و مجموعه های فرهنگی مردمی و بویژه مردم ولایتمدار است که امکان انجام یک حرکت ملی را در جهت پاسداشت غدیر و تبیین آن فراهم آورده است.  

مدیر عامل بنیاد  در ادامه گفت : در جلسه ای که محضر حضرت آیت الله جنتی ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری و سایر اعضای محترم هیات امناء بنیاد بودیم ایشان و سایر اعضای محترم از فعالیتهای انجام شدۀ تقدیر و تشکر کردند. همۀ این اقدامات نتایج زحمات و تلاشهای شبانه روزی است که شما با عشق و علاقۀ فراوان انجام داده اید که بحمدالله بخوبی در کشور نتایج آن نمایان است.  

ظریف منش، برگزاری چهارمین جشنوارۀ شعرغدیر، برپایی چندین همایش علمی، تشکیل دهها کارگاه آموزشی غدیرشناسی درسراسرکشور، برگزاری سه کارگاه تربیت مربی غدیرشناسی، اجرای صدها برنامه فرهنگی و ورزشی، هماهنگ سازی تشکّل ها و هیأت های مذهبی برای اطعام یک میلیون و دویست هزار نفری در روز غدیر، برگزاری جشن مباهله و نماز روز عید غدیر و برپایی هزاران مراسم ازجمله ۴۳۰۰۰ برنامه در مدارس کشور را از جمله اقدامات سال ۱۳۹۵ اعلام کرد.  

وی در ادامه ضمن اعلام تصویب برنامه های سال ۹۶ این نهاد در هیات امنای بنیاد افزود : برنامه مصوّب به دفاتر بنیاد در سراسر کشور ابلاغ شده است و با توجه به اینکه درسال گذشته با برگزاری جلسات متعدد با مسئولین فرهنگی کشورهماهنگی و توافقات خوبی داشتیم، بسترهای مناسبتری برای گسترش فعالیتهای غدیری درسال ۹۶  فراهم شده است.  

مدیرعامل بنیاد غدیر در پایان گفت : بزودی ستادهای غدیر در کشور تشکیل و برنامه ریزی اجرایی و هماهنگی پیرامون برنامه های عمدۀ دهۀ امامت و ولایت آغاز خواهد شد.  

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.