رشتخوار -امام جمعه رشتخوار گفت: حضور با شکوه وتاثیرگذار مردم در انتخابات مهمترین دستاورد بزرگ نظام جمهوری اسلامی است.

حضور تاثیرگذار مردم در انتخابات مهمترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام مهدی بهره مند در خطبه های نماز جمعه شهر رشتخوار  با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستادر ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ افزود:حضور در انتخابات یک وظیفه ملی و شرعی است.

وی تصریح کرد: حضور پر شور و شعور ملت ایران در انتخابات عزت و آبرو و عظمت را برای انقلاب و جمهوری اسلامی رقم زده و باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام می شود.

وی با شاره به خدمات عظیم انقلاب اسلامی برای پیشرفت و عمران کشور خاطر نشان کرد:پشرفت های نظام بعد از پیروزی انقلاب با این همه سنگ اندازی های دشمنان امید وار کننده است.

امام جمعه رشتخوار از پیشرفت ۶ برابری در حوزه راه، ۳۰ برابری در سد و پتروشیمی، افزایش رتبه علمی از ۵۳به ۱۶ و هسته ای از ۸۳ به ۱۱ رسیده که از برکات نظام است.

حجت ا لاسلام بهره مند  با اشاره به دفاع دشمنان از برخی نامزدها و تخریب برخی دیگر اظهار داشت:دشمن دنبال تخریب چهره های انقلابی است که مردم باید در انتخابات ضمن شرکت باشکو ه وبا بصریت و هوشیار  انتخاب خود را انجام دهند  و فریب تبلیغات دشمن را نخورند.

وی هم با انتقاد از وضعیت ثبت نام های بی در و پیکر ریاست جمهوری گفت:در کشور باید ساز و کار و برنامه ریزی انجام شود که هر کس با یک قطعه عکس بدون شرایط لازم برای ریاست جمهوری ثبت نام نماید که برخی ثبت نام ها طنز شده، گرچه شورای نگهبان کاملا آگاهانه و دقیق بر امور نظارت دارد.

امام جمعه رشتخوار هم یاد آور شد :در بحث انتخابا ت شورا ها  ،نامزد ها یکدیگر را تخریب نکنند و از تهمت به یکدیگر بپر هیزند.
بهره مند  افزود: مسئولان و مجریان انتخاباتی قانومندی را سرلوحه کار خود قراردهند و کاندیداها و حامیان آنان نیز اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

وی هم با اشاره به حمله امریکا با شلیک  ۵۹ موشک به بهانه حمله شمیایی  به سوریه گفت: امریکا به قصد کمک به داعش این اقدام را انجام داده و قطعا به زانو در می آید و رو به زول است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.