تربت جام ـ امام جمعه تربت جام گفت: زلزله در مناطق محروم خراسان رضوی دل های مسولان را به مردم نزدیک کرد هر چند فضای مجازی خدمات انجام شده توسط مسئولان را نادیده گرفت و بیشتر به حاشیه ها توجه کرد.

زلزله در مناطق محروم خراسان رضوی دل های مسولان را به مردم نزدیک کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد جواد طاهری افزود: زلزله اخیر در تربت جام یک نعمت بود تا پای مسئولین کلان کشوری به این منطقه محروم حضور یابند و از نزدیک مشکلات مردم را درک کنند.

وی گفت: این زلزله در روستاهایی از منطقه تربت جام اتفاق افتاد که قبل از زلزله از مشکلات اولیه همچون کمبود آب اشامیدنی و آسفالت و مقاوم سازی منازل به شدت رنج می برد و این زلزله باعث شد دلها به این منطقه زنده شود.

خطیب جمعه تربت جام تاکید کرد : بازسازی به این مناطق با همت مردم ومسئولین هرچه سریعتربرای مقاوم سازی منازل خود که شامل ۱۶سکنه روستایی است اقدام کنند.

وی د رادامه به انتخابات شورای اسلامی شهر تربت جام اشاره کرد و گفت:همه کاندیدای شهر لازم است برای خدمت رسانی شهرستان راهبرد ارائه دهند و ما هم برای ایجاد یک راهبرد کلی جهت ائتلاف وحدت اعلام آمادگی خواهیم کرد که هرچند این روش می تواند برای شهرستان وحدت آفرین و امنیت زا باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.