یزد - امام جمعه یزد گفت: هرشخصی که می‌خواهد در این کشور مسئول باشد باید انقلابی بوده و نسبت به اجرای تمام قوانین اسلامی متعهد باشد.

شخص  مسئول در این کشور باید انقلابی ومتعهد باشد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله«محمدرضا ناصری» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهارداشت: مردم و مسئولان باید در جریان باشند که دشمنان دین و نظام اسلامی ایران از مدت‌ها قبل توطئه‌های خود را در راستای ایجاد دو دستگی و فتنه در انتخابات ایران آغاز کردندو فضای مجازی مهمترین جبهه مبارزه با توطئه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی ایران است.

وی افزود : نظام حاکم بر ایران، انقلاب اسلامی است، و تحقق ارزش‌های انقلاب اسلامی مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران در حوزه‌های مختلف است  وقدرت، ایمان به خدا، صداقت و احساس مسئولیت در قبال مردم، از جمله مهمترین ویژگی‌های مسولان در نظام اسلامی است.

امام جمعه یزد خاطر نشان ساخت: جامعه اسلامی می‌تواند با ملاک قرار دادن رضایت حق تعالی در برابر تمام توطئه‌های شوم مستکبران ایستادگی کند. و دشمنان دین و نظام اسلامی نزاع و خون‌ریزی را تنها رمز بقای خود می‌دانند.

ناصری با تاکید بر اهمیت دو انتخابات مهم در کشورگفت: اجرای دستورات الهی از دیگر رسالت مسئولان در نظام اسلامی عنوان کرد و کاندیدای ریاست جمهوری و عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا باید بدانند که ایران کشوری اسلامی با قانون اسلامی است و اداره کننده آن خداوند متعال است.

وی پافشاری بر منطق، عزت، استقلال و ایمان را مهمترین رسالت مسئولان و مردم مسلمان در نظام اسلامی دانست و افزود: حراست از ارزش‌های نظام اسلامی و انقلاب اولین رسالت مسئولان است.

ناصری  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد استقلال ملی، افزود: باور این که ما می‌توانیم اولین قدم و مهمترین عامل رسیدن به خودکفایی ملی است و ارتقای کیفیت محصولات بومی رمز افزایش فروش، صادرات گسترده و خودکفایی در عرصه‌های مختلف است بهتر تولید کردن از دیگر رسالت مومنان در معاملات و تجارت است.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه یزد گفت: فضای مجازی مهمترین جبهه مبارزه با توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی است و جوانان نظام اسلامی باید بدانند که آمریکا، اسرائیل و دیگر مستکبران هیچ وقت به فکر پیشرفت و توسعه ایران اسلامی نبوده و نیستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.