ایلام- فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: فردی که عصر جمعه در شهرک اسلامیه با ضربات چاقو یک نفر را به قتل رسانده بود، با تلاش پلیس در مدت کوتاهی پس از ارتکاب جرم، دستگیر شد.

قاتل شهرک اسلامیه مهران دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ امیرعباس شهبازی با بیان اینکه حدود ساعت ۱۸ روز گذشته(جمعه) وقوع یک فقره چاقوکشی و مرگ یکی از طرفین این نزاع به مرکز فوریت های پلیس گزارش داده شد، اظهار داشت: بلافاصله مأموران به محل وقوع نزاع اعزام و بررسی های اولیه خود را در خصوص علت وقوع این قتل و دستگیری قاتل آغاز کردند.

وی افزود: تلاش پلیس نتیجه داد و پس از ساعتی متهم اصلی این پرونده شناسایی و به سرعت توسط مأموران انتظامی شهرستان مهران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس و دستگاه قضایی در خصوص علت و انگیزه این قتل آغاز شده است، بیان داشت: متهم به قتل در تحقیقات اولیه اختلاف خانوادگی با مقتول را علت ارتکاب به قتل اعلام کرده است.

امیرعباس شهبازی یادآور شد: فردی که عصر جمعه در شهرک اسلامیه این شهر با ضربات چاقو یک نفر را به قتل رسانده بود، با تلاش پلیس در مدت کوتاهی پس از ارتکاب جرم، دستگیر شد.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: یک فقره چاقوکشی منجر به قتل نیز ساعت ۲۱ شب گذشته در روستای چالاب این شهرستان اتفاق افتاد که در جریان آن فردی ۳۶ ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران ضمن تکذیب برخی اخبار منتشره مبنی بر وقوع درگیری مسلحانه در روستای چالاب، تصریح کرد: پایبندی به قانون و غلبه بر خشم می تواند از وقوع بسیاری از جرائم پیشگیری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.