سبزوار- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: تاکنون ۱۹ نامزد پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان انصراف دادند و ۲ درصد از آن ها نیز رد صلاحیت شدند.

۱۹ نامزد انتخابات شوراها در سبزوار انصراف دادند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین میردشتی صبح شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۹۸ درصد نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سبزوار تائید صلاحیت شدند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار اظهار داشت: پس از بررسی صلاحیت یکهزار و ۶۶ نفر نامزد ثبت‌نام‌شده در سه شهر سبزوار، روداب و ششتمد و۱۴۰ روستای شهرستان در هیات های اجرایی مستقر در فرمانداری و مراکز بخش ها، صلاحیت ۲ درصد نامزدها طبق بندهای قانونی مواد ۲۶، ۲۷، ۲۸ و ۲۹ و استعلام از دستگاه های نظارتی چهارگانه مورد تایید هیات های اجرایی قرار نگرفتند.

وی با اشاره به اینکه نتایج صلاحیت ها به صورت مکتوب و محرمانه به کاندیداها اعلام شده است یادآورشد: روز گذشته  در راستای اجرای ماده ۵۳ آیین نامه اجرایی انتخابات پرونده داوطلبان برای بررسی به هیات نظارت شهرستان ارسال شد و هیات نظارت وظیفه دارد نتایج بررسی های خود را تا  دوم اردیبهشت به ستاد انتخابات اعلام کند.

معاون سیاسی فرماندار سبزوار همچنین از انصراف ۱۹ تن از داوطلبان تاکنون خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۱ نفر مربوط به  شهر سبزوار، یک نفر شهر روداب، یک نفر شهر ششتمد و مابقی مربوط به روستاها هستند که سهم آقایان ۱۶ نفر و بانوان ۳تن است.

منبع: خبرگزاری بین‌المللی قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.