یزد–استاندار یزد گفت: شهرک ها و نواحی صنعتی یکی از ظرفیت های هر استان برای جذب سرمایه گذاری بوده و برای حضور سرمایه گذار در این مراکزباید در مرحله ابتدایی قیمت زمین در این نواحی به حداقل کاهش پیداکند.

شهرک های صنعتی ظرفیت های استانی برای جذب سرمایه گذاری است

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد میرمحمدی پیش ازظهر شنبه در شانزدهمین نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان استان اظهارداشت: باید با معرفی و افزایش مزیت ها و مشوق های سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان زمینه جذب سرمایه گذاران با هدف تولید بهتر با کیفیت بالاتر و فروش بهتر فراهم شود یکی از مسائلی که هم اکنون با آن مواجه هستیم مقایسه وضعیت سرمایه گذاری در ایران با سایر کشورهاست.

وی افزود: با توجه به وظایف شرکت شهرک های صنعتی باید واحدهای صنعتی مستقر در این مجموعه ها به صورت منظومه ای و پشتیبان یکدیگر عمل کرده و اطمینان کار را بالا و ریسک سرمایه گذاری را کاهش دهند یعنی اطمینان برای سرمایه گذاری تامین شود.

استاندار تصریح کرد: مهمترین هدف شهرک ها صنعتی باید ساماندهی واحدهای صنعتی در مسیر تولید بهتر و باکیفیت تر به منظور فروش بیشتر و اطمینان دهی به سرمایه گذاران باشد.

میر محمدی خاطر نشان ساخت: در برخی کشورها بازگشت سرمایه از ضمانت بهتری برخوردار بوده ولی در ایران با توجه به وضعیت موجود متفاوت است با این حال باید شرایط جذب بهتر و بیشتر سرمایه گذاران خارجی فراهم شود.

وی افزود: باید مزیت های شهرک های صنعتی بالا رفته و زمینه استفاده از امکانات بر اساس زمان مفید بهره وری آنها در این مناطق آماده شود ضمن آنکه برای حل مشکل آب این مجموعه ها از همین الان پیش بینی های لازم صورت گیرد و با چادرملو برای استفاده از آب مازاد آن برنامه ریزی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.