اینجا می توانید خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را بخوانید.

رصدخانه/حقوق ترامپ و پوتین در سال

نیامده عزل شود

قدس/ محسن رضایی در  صفحه توییترش نوشت:  حذف پرچم ایران درمذاکرات حج، از سوی طرف عربستانی و تحقیر ایران در این اجلاس.  اگر این خبر درست باشد باید فرد خاطی، نیامده به کشور، عزل شود.

با گوش پاک کن آمد

دیده بان ایران/ مرتضی درخشان که یک طنزپرداز است، برای ثبت نام رئیس جمهوری با نماد گوش پاک کن آمد و گفت: گوش پاک کن آورده ام تا مسوولان از گوششان گوش پاکن ها را دربیاورند و حرف مردم را بشنوند و مردم هم گوش پاک کن ها را از گوش بیرون کنند و دروغ های مسوولان را بشنوند.

واکنش دوگانه خبرنگارها

قدس/ درپی ثبت نام محمدباقر قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری، روزنامه صبح نو توییت کرد: خبرنگاران اصلاح طلب با دیدن پرهیز قالیباف از پاسخ دادن به آن ها، به سوی وی حمله ور شدند و این درحالی است که حسن روحانی نیز در روز حضورش در ستاد انتخابات کشور، پاسخ خبرنگاران را نداد.

واکنش گزینه شهرداری تهران

آرمان/ محسن مهرعلیزاده - از دولتمردان نزدیک به جریان اصلاحات- که برای انتخابات شورای شهر تهران نامنویسی کرده، در مصاحبه ای درباره احتمال شهردار شدن اش در تهران می گوید: هدف من از حضور، شهرداری تهران نبوده اما در صورت تقاضای مردم به شهرداری تهران فکر می‌کنم.

خلاف مروت

قدس/ به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، درپی انتشار یک نقل قول از رئیس کمیته امداد با این مضمون «رهبری تازه حکم تصدی کمیته امداد را به من داده‌اند و من این را خلاف مروت می‌دانم که حکمشان را نادیده بگیرم و در انتخابات نامزد شوم» به آگاهی می‌رساند، تاریخ این سخن به ماه‌های ابتدایی ریاست وی در کمیته امداد برمی‌گردد و هرگونه سوء استفاده از سخنان آقای فتاح بدون توجه به زمان بیان آن- با انگیزه تخریب یک نامزد انتخاباتی- خلاف مروت است و تقبیح می‌شود.

هدیه سالانه برای "کیم"

دیده بان ایران/ حمیدرضا ترقی، معاون بین الملل حزب موتلفه در مصاحبه ای می گوید: ما همه ساله به مناسبت تولد رهبر کره شمالی هدیه‌ای برای ایشان می فرستیم و در مراسم روز استقلال کره شمالی نیز نماینده داریم. گویا این هدیه، صنایع دستی ایرانی بوده است.

دولت یدالله فوق ایدیهم

باشگاه خبرنگاران/ یک داوطلب ریاست جمهوری که با کراوات سبز در وزارت کشور حاضر شده بود، گفت: هیچ قفل و کلیدی با خودش نیاورده و دولتش، دولت یدالله فوق ایدیهم است.

آشپزی مردان

باشگاه خبرنگاران/ در پنجمین روز نامنویسی نامزدهای ریاست جمهوری، یک خانم با شعار به کارگیری مردان در آشپزخانه به میدان آمد!

نامزد بیکار

فرارو/ حضور یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری که خودش بیکار است و برای رفع بیکاری ثبت نام کرد، سوژه تازه خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور شد.

شهادت برای مبارزه با قاچاق

خبرگزاری صدا و سیما/ رئیس دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان پیرانشهر صبح دیروز ترور شد. سروان سلماسی هنگام رفتن برای  بازرسی از انبار کالاهای قاچاق کشف شده در روستای چیانه در ۵ کیلومتری پیرانشهر با رگبار کلاشینکف چند ناشناس به خودروی سواری- پراید- شهید شد.

حقوق ترامپ و پوتین

عصرایران/ خبرگزاری روسی اسپوتنیک می نویسد: حقوق پوتین در سال ۲۰۱۶ میلادی ۱۵۸ هزار دلار معادل ۸ میلیون و ۸۵۸ هزار روبل بود و حقوق سالانه ترامپ ۴۰۰ هزار دلار است.

ارتش من؟

العالم/ کاربران فضای مجازی سخنان ترامپ را که ارتش آمریکا را «ارتش من» نامیده بود، محکوم کردند و خواستار عذرخواهی او شدند.

یونیفرم نظامی

فردانیوز/  در پی سخنان مقامات نظامی کره شمالی مبنی بر حمله پیشدستانه علیه امریکا مجریان خبر تلویزیون کره شمالی، از دیروز با یونیفرم نظامی خبر خواندند.

اسم رمز

تسنیم/ وزارت دفاع آمریکا از سفر وزیر دفاع این کشور به غرب آسیا-خاورمیانه- خبر داد و محور رایزنی های وی را تلاش‌ برای رویارویی با فعالیت‌های بی‌ثبات کننده، نامید. «فعالیت‌های بی‌ثبات کننده» همان اصطلاحی است که در آمریکا بیشتر برای توصیف سیاست های ایران در منطقه به‌کار می‌برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.