معاون وزیر نفت گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران که چندین رکورد چشمگیر در زمینه ذخیره سازی، پهلودهی نفتکش ها و صادرات نفت خام و میعانات گازی برای صنعت نفت ثبت کرد.

ثبت رکوردهای صادراتی در سطح پایانه‌های نفتی ایران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایانه های نفتی ایران، علی کاردر که در جمع مدیران و روسای دو شرکت نفت فلات قاره و پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ سخن می گفت، افزود: در زمینه ثبت رکوردها کارهای بسیار سخت و سنگینی در  شرکت پایانه های نفتی ایران انجام شده است که مهمترین و شاخص ترین آن ثبت رکورد صادرات ۸ میلیون بشکه نفت خام در یک روز و انجام عملیاتی پهلودهی همزمان هشت فروند نفتکش به اسکله های پایانه نفتی خارگ بوده است.

معاون وزیر نفت ادامه داد: کارهای ریشه‌ای و اساسی در پایانه‌های نفتی ایران در زمینه نوسازی و بهسازی اسکله ها و تاسیسات ذخیره سازی و صادرات نفت خام انجام شده است. فعالیت‌های انجام شده در زمینه توپکرانی سبب تامین امنیت صادرات نفت خام کشور می شود و این در نوع خود کار بسیار شایسته و ارزشمندی است.

کاردر با اشاره به وضعیت خوب تولید نفت خام کشور تصریح کرد: در زمینه نفت خام تولید به رقم روزانه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار بشکه نزدیک شدیم و امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه میزان تولید به روزانه چهار میلیون بشکه برسد.

وی با تاکید بر توجه جدی به فعالیت های HSE گفت: امور اچ.اس.یی را به عنوان یکی از فعالیت های اصلی خود قلمداد کنید. HSE در صنعت نفت را نباید به عنوان یک فعالیت لوکس نگاه کرد، کار و کوشش در این زمینه به مثابه پیشگیری از بروز بیماری است که مقدم بر درمان است؛ برای پویایی و ماندگاری تاسیسات ناچاریم HSE را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

معاون وزیر نفت تاکید کرد: درصد زیادی از رشد اقتصادی کشور مربوط به عملکرد شرکت ملی نفت ایران است، خودتان را تقویت کنید و برای تقویت برند شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه کوشش کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.