۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۷
کد خبر: 520577

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتدها در مورد پیروزی تیمش برابر چلسی صحبت کرد.​​​​​​​

واکنش ژوزه مورینیو بعد از شکست منچستر یونایتد

به گزارش قدس آنلاین، شیاطین سرخ یکشنبه شب موفق شدند با ارائه یک بازی برتر، با ۲ گل چلسی را مغلوب کرده و باعث کاهش فاصله چلسی و تاتنهام در صدر شوند.

مورینیو در پایان این دیدار گفت: شاید بازیکنان یونایتد بعد از دیدار پنج شنبه شب برابر اندرلخت استراحت نکرده بودند، اما در نهایت هدف من انتخاب بهترین ترکیب ممکن برای این دیدار بود. بسیار خوشحالم زیرا تیمی مانند چلسی را مغلوب کردیم و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کردیم.

وی افزود: ما از نظر تاکتیکی خیلی خوب بودیم و بازیکنان خیلی خوب کار کردند. آنها کاملا بر تیمی که پر از بازیکنانی فوق العاده، سریع و خلاق است، برتر بودند. ما آنها را کاملا کنترل کردیم و من واقعا راضی هستم. ما در دیدار جام اتحادیه نیز با همین تاکتیک در لندن به مصاف چلسی رفتیم و زمانی که ۱۱ بازیکن ما در زمین حاضر بودند بازی در اختیار یونایتد بود.

سرمربی منچستر یونایتد ادامه داد: اما تصمیمی که باعث شد ما کل ۴۵ دقیقه نیمه دوم و ۱۰ دقیقه از نیمه اول را ۱۰ نفره بازی کنیم به چلسی این شانس را داد که بر جریان آن بازی نیز تسلط پیدا کند. راشفورد نمایش فوق العاده ای داشت البته او در جام اتحادیه نیز خیلی خوب بازی کرده بود. او شانس برای گلزنی نیز به دست آورد زیرا سریع تر از مدافعان چلسی حرکت کرد. در نهایت گل راشفورد به ما اعتماد به نفس داد و باعث بروز ثبات در جریان بازی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.