۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 520616

هافبک بلژیکی چلسی با فروتنی اظهار کرد انگولو کانته باید به عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره انتخاب شود.

ادن هازارد بهترین بازیکن لیگ جزیره را معرفی کرد

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اکیپ فرانسه، ادن هازارد در این فصل با زدن ۱۴ گل در لیگ برتر انگلیس بعد از دیگو کاستا ۱۷ گله، در رده دوم بهترین گلزنان باشگاه چلسی قرار گرفته است. همین بازی‌های خوب هازارد، او را یکی از نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن‌های لیگ برتر انگلیس معرفی  کرده است. با این حال این بازیکن معتقد است انگولو کانته به سبب بازی‌های خوب در خط هافبک و امور دفاعی باید به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب شود.

او در این‌باره گفت‌: امیدوارم جایزه بهترین بازیکن لیگ به کانته برسد. او بازیکن فوق‌العاده‌ خوبی است و تعریف جدیدی پُست خودش در فوتبال داشت. خیلی‌ها او را بازیکنی دفاعی می‌دانند ولی به نظر من قدرت هجومی از قدرت دفاعی‌اش بیشتر است. دو سال گذشته هم قهرمان لیگ برتر شد و حالا می‌تواند دو قهرمانی پی‌درپی داشته باشد و امسال هم به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود. البته من هم دوست دارم بهترین بازیکن شوم و این جایزه را برای بار دوم به دست بیاورم ولی اگر بخواهم انتخاب کنم، نظر من روی کانته است.

هازارد دو فصل قبل توانست جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر را کسب کند ولی سال گذشته همراه با چلسی نمایش ضعیفی داشت که در نهایت در رده دهم جای گرفتند. این بازیکن بلژیکی در تابستان ممکن است چلسی را ترک کند. تیم‌هایی همچون پاری ‌سن‌ ژرمن و رئال مادرید خواستار به خدمت گرفتن بازیکن سابق لیل هستند.

به نقل از ایسنا، او درباره آینده‌اش گفت‌: نمی‌دانم، شاید پاری ‌سن‌ ژرمن شاید رئال، شاید بایرن مونیخ. هر بازیکنی دوست دارد در چنین تیم‌هایی بازی کند ولی آینده نزدیک من در چلسی رقم می‌خورد. در سال گذشته خوب ظاهر نشدم و این فصل انگیزه زیادی داشتم که بتوانم آن بازی‌ها را جبران کنم. به شرایط کنونی فکر می‌کنم که قراردادم تا سال ۲۰۲۰ اعتبار دارد. اکنون از حضور در لیگ برتر لذت می‌برم و خوشحال هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.