اهواز _رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خرمشهر از استقرار ۴ هزار نفر روز از راهیان نور در این مرکز خبر داد.

 اسکان ۴ هزار نفر روز از راهیان نور در مرکز هتلداری خرمشهر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزشی فنی حرفه ای استان خوزستان ابراهیم بهردینی اظهار کرد: هر ساله مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خرمشهر افتخار میزبانی زائران سرزمین نور از سراسر ایران که در قالب کاروان‌های راهیان نور با برنامه‌ریزی و سازماندهی ستاد راهیان نور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سرزمین های نور اعزام می‌شوند را دارد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی، برپایی ایستگاه صلواتی، فضاسازی نماد جبهه و میدان مین در محوطه مرکز و نصب بنر از جمله فعالیت‌هایی است که در محل اسکان و پذیرایی صورت گرفت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خرمشهرتصریح کرد: کاروان‌های راهیان‌نور به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی در انتقال فرهنگ جبهه و جنگ به نسل آینده و حاضر تأثیر بسزایی دارند.

وی ماهیت این کاروان‌ها را انتقال پیام فرهنگی دوران دفاع مقدس و آشنایی با حماسه‌های ماندگار رزمندگان اسلام عنوان کرد و گفت: حرکت فرهنگی راهیان‌نور بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و اشاعه آن در میان اقشار مختلف است.

بهردینی با اشاره به اهمیت پذیرش کاروان‌های راهیان‌نور در نوروز هر سال گفت: در ایام نوروز تعداد بسیار زیادی از هموطنان ما در قالب کاروان‌های راهیان‌نور از مناطق جنگی عملیاتی جنوب به ویژه شلمچه دیدن می‌کنند که استقبال شایسته و مناسب از این کاروان‌ها تأثیر قابل توجهی در اشاعه فرهنگ جنگ و جبهه خواهد داشت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خرمشهر عنوان کرد: در نوروز امسال تعداد ۴ هزار نفر روز از کاروان‌های راهیان نور سراسرکشور در مرکز هتلداری فنی و حرفه ای این منطقه مستقر، اسکان و پذیرایی شدند.  
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.