شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه در ۴ سال گذشته ۵ هزار میلیارد تومان در این منطقه هزینه شده است، گفت: ۸۰ درصد اوراقچی‌ها از میدان شوش جمع‌آوری شدند.

۸۰ درصد اوراقچی‌ها از میدان شوش جمع‌آوری شده‌اند/ ۵ هزار میلیارد تومان در منطقه ۱۵ هزینه شده است

به گزارش «قدس آنلاین»  علی‌اکبر انجمنی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ۱۰۱ پروژه اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی در منطقه ۱۵ اظهار داشت: این منطقه ۲ هزار شهید دفاع مقدس و ۲۲ شهید مدافع حرم دارد و برای ایثارگران و جانبازانی که در این منطقه زندگی می‌کنند هر چقدر کار کنیم، هیچ است و هر چقدر برای آنها کار شود به اندازه یک قطره است.

وی با بیان اینکه در ۴ سال گذشته در منطقه ۱۵ بیش از ۵ هزار میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: در این منطقه ۱۳۵ بوستان داریم و سرانه فضای سبز از ۱۷ به ۲۷ متر افزایش یافته است.

انجمنی ادامه داد: در این منطقه به دلیل موقعیت اجتماعی که دارد دارای آسیب‌های اجتماعی است؛ در سال‌های گذشته تلاش بر این بوده است که فاصله شمال تا جنوب کاهش یابد.

شهردار منطقه ۱۵ افزود: ۸۰ درصد اوراقچی‌ها در میدان شوش جمع‌آوری شدند و ۳۰۰ پاساژ ضایعات نیز یا پلمب و یا تغییر کاربری داده‌اند.

انجمنی افزود: امروز در شهرداری، مردم به دنبال آسفالت و پیاده‌روسازی نیستند بلکه به دنبال اشتغال هستند.

شهردار منطقه ۱۵ افزود: در ۱۰ سال گذشته به دنبال آن بوده‌ایم که شهرداری را از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تبدیل کنیم و امروز این اتفاق افتاده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.