خرمشهر- نماینده مردم خرمشهر و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از شعار دادن‌های مسؤولان خسته شده‌اند و مطالبه جدی آنها ارائه برنامه عینی و واقعی برای حل مشکلات اقتصادی کشور است.

اولویت اول و اصلی مردم اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی و رکود است

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله سامری با اشاره به اینکه امروز اولویت اول و اصلی مردم اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی و رکود است، گفت: این واقعیت جدی است برای برون رفت از وضعیت فعلی اقتصاد کشور باید برنامه عینی و مدونی بر اساس چشم‌انداز ۲۰ ساله و اقتصاد مقاومتی تدوین و برای اجرا به مجلس و مردم ارائه داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار عمومی از کاندیداهای ریاست جمهور ارائه برنامه اقتصادی قابل تحقق به مردم برای رفع مشکلات اقتصادی است.

سامری تصریح کرد: امروز یکی از دغدغه‌های جدی مردم بحث بیکاری و عدم وجود فرصت‌های شغلی و همچنین تعطیلی صنایع و شرکت‌های تولیدی است که باید برای این موضوع چاره‌اندیشی کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری هوشمندانه امسال به عنوان سال «اقتصادی مقاومتی، تولید و اشتغال» توسط مقام معظم رهبری گفت: معظم له با شناختی که از وضعیت بغرنج اقتصاد کشور و مطالبه جدی مردم برای رفع بیکاری و لزوم ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور امسال را به این شعار مهم نام‌گذاری کردند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم از شعار خسته شدند و از نامزدهای انتخاباتی انتظار ارائه راه‌کار عینی برای رفع مشکلات موجود در کشور هستند که قابلیت تحقق داشته باشند.

سامری با اعلام اینکه امسال مشارکت مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسی خواهد بود از همه گروه‌های سیاسی و آحاد مردم خواست با گرم کردن تنور انتخابات، اخلاق و احترام متقابل را در فعالیت‌های تبلیغات انتخاباتی را مد نظر جدی داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.