سخنگوی ستاد مردمی حجت الاسلام رئیسی گفت: جوانان محکم تر می توانند فعالیت کنند و قادریم فضای خسته مدیریتی کشور را با حضور جوانان پر نشاط کنیم.

فضای خسته مدیریتی کشور با حضور جوانان پر نشاط خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازمهر، رضا نجابت سخنگوی ستاد مردمی حجت الاسلام رئیسی نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در نشست خبری با اشاره به شکل گیری ستاد خادم ملت، اظهارداشت: شرایط کنونی کشور به گونه ای است که وضعیت مطلوبی وجود ندارد و عموم مردم از وضع موجود ناراضی هستند که این نارضایتی در همه زمینه ها وجود دارد.

وی افزود: ما احساس کردیم که وضع موجود باید خاتمه پیدا کند و معتقدیم حجت الاسلام رئیسی می توانند به وضع موجود خاتمه دهد.

محجوب با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید اظهار داشت: کارنامه دولت فعلی علیرغم تمام تلاش ها قابل قبول نیست چراکه فقر، رکود و بی رونقی اقتصاد روز به روز در حال گسترده شدن در کشور است.

وی ادامه داد: تیم دولت تدبیر و امید نماد مدیریتی است که طبقه اشرافی را با حقوق های نجومی برتر از قشر مستضعف و محرومین می داند.

نجابت با اشاره به راه اندازی سایت ستاد مردمی حجت الاسلام رئیسی تحت نام خادم ۹۶ گفت: تا به امروز بیش از ۱۰ هزار نفر در سراسر کشور برای همکاری و حمایت از کاندیداتوری حجت الاسلام رئیسی اعلام آمادگی کرده اند.

نجابت در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص پایبندی دولت کار و کرامت به برجام گفت: برجام در شرایطی به وقوع پیوست که نیاز کلی نظام بود البته معتقد به ضعف هایی در برجام هستیم اما اگر غربی ها پایبند باشند ما نیز به آن پایبند خواهیم ماند.

وی ادامه داد: عملکرد رئیسی در یک سال گذشته در آستان قدس بیانگر آن است که ایشان توانایی خروج وضعیت کشور از وضع موجود را دارد چراکه معتقدیم آقای رئیسی کاندیدای واقعی مردم و محرومان است و تجربه مدیریتی ایشان بیانگر این موضوع است.

نجابت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص نقش جوانان در دولت رئیسی، اظهار داشت: حضور جوانان در ستاد مردمی حجت الاسلام رئیسی بیانگر این موضوع است که جوانان محکم تر می توانند فعالیت کنند و قادریم فضای خسته مدیریتی کشور را با حضور جوانان پر نشاط کنیم.

سخنگوی ستاد مردمی خادم ملت در پاسخ به این سوال که آیا حجت الاسلام رئیسی در حمایت از قالیباف انصراف خواهد داد، گفت: رئیسی و قالیباف هر دو از نیروهای انقلاب هستند که توانایی بهبود وضع فعلی را دارند، اما حجت الاسلام رئیسی برای پیروزی وارد میدان شده البته وضعیت کشور را نمیتوان پیش بینی کرد ولی با آقای قالیباف رقابتی نداریم.

وی تصریح کرد: تخریب های صورت گرفته ناشی از حضور حجت الاسلام رئیسی است چراکه احتمال رای آوری ایشان بالا است کما اینکه در نظرسنجی ها نیز ایشان وضعیت مطلوبی دارد.

نجابت با بیان اینکه در ستاد مردمی منبع مالی ثابتی وجود ندارد گفت: طرح ما راه اندازی ۱۰۰۱ ستاد در کشور است که برای رسیدن به این مهم ممکن است در صورت لزوم شماره حسابی جهت کمک های مردمی اعلام شود اما تلاشمان صرفه جویی و تبلیغات کم هزینه است.

در ادامه این نشست حسین زینلیان مسئول کمیته جوانان و دانشجویان ستاد مردمی خادم ملت نیز با بیان اینکه مدیریت بحران دولت تدبیر و امید در زلزله اخیر صرفا برای رفع تکلیف بود گفت: دولت پیر و خسته و ناکارآمد تدبیر و امید توانایی بکارگیری انرژی و ظرفیت جوانان را ندارد.

وی ادامه داد: کارنامه حجت الاسلام رئیسی عملکرد موفق و کارآمد ایشان در آستان قدس رضوی است که با بها دادن به جوانان در زمینه اشتغال روستایی را فراهم و با تدوین چندین سند راهبردی در زمینه اشتغال جوانان و اشتغال روستایی مشکلات بسیاری را در مناطق محروم برطرف کرد.

وی افزود: رقیب حجت الاسلام رئیسی فقر گسترده، رکود حاکم بر بازار و مشکلات اقتصادی است چراکه مردم مستقیما این وضعیت اقتصادی را احساس می کنند و دولت روحانی با سن ۷۰ سال نمیتواند مشکلات کشور را حل کند و اگر این مشکلات حل نشود کشور به سمت اضمحلال خواهد رفت.

وی در پایان گفت: از وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد می خواهیم در این فرصت یک ماهه باقی مانده شرایط لازم را برای حضور همه سلایق در دانشگاه ها فراهم آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.