وزیر خارجه کشورمان در دیدار رئیس مجلس ملی پاکستان، گفت: امنیت پاکستان برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.

ظریف: امنیت پاکستان برای ایران از اهمیت بالایی برخوردار است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  مهر، سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاکستان بعدازظهر امروز در محل وزارت امورخارجه با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات ظریف با اشاره به روابط خوب ایران و پاکستان گفت: مناسبات دو کشور از سطح روابط عادی دیپلماتیک بسیار بالاتر است و خوشبختانه دو کشور در تمام زمینه ها با یکدیگر روابط بسیار خوبی دارند و ما آمادگی داریم که روابط  را در تمام زمینه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و پارلمانی بیش از پیش توسعه دهیم.

وزیر امورخارجه کشورمان همچنین گفت: امنیت پاکستان برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.

ظریف با اشاره به همکاری های اقتصادی بین ایران و پاکستان گفت: ما آمادگی داریم به پاکستان برق و گاز صادر نمایم و از مشارکت اسلام آباد در طرح توسعه بندر چابهار استقبال می کنیم.

در ادامه سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاکستان نیز با ارشاره به روابط دوستانه و برادرانه ایران و پاکستان گفت: ایران و پاکستان در خصوص ایجاد صلح و ثبات در منطقه و لزوم وحدت در جهان اسلام دارای دیدگاههای مشترک هستند. رئیس مجلس ملی پاکستان از کشورمان درخواست کرد که به کریدور ترانزیتی پاکستان و چین بپیوندد.

طرفین همچنین بر مبارزه مشترک با تروریسم و گروههای افراطی تاکید کردند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.