مشهد- دبیرهیئت والیبال موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: هنرجوهای شاخص و با استعداد در مدرسه والیبال آستان قدس رضوی شناسایی می‌شوند تا در طول سال به شکل حرفه‌ای مورد آموزش قرار بگیرند.

استعدادهای شاخص در مدرسه والیبال آستان قدس رضوی شناسایی می شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمد چراغچی به امکانات مدرسه والیبال موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی اشاره و اظهار کرد: امکانات موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی به خصوص مدرسه والیبال آن همیشه حرف اول را  از نظر کیفیت در استان خراسان رضوی می‌زند و اکثر تجهیزات موجود در این موسسه از استاندارد جهانی برخوردار است.

وی با اشاره به نحوه فعالیت‌های ورزشی مدرسه والیبال موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی، اظهار کرد: استان خراسان رضوی چند سال گذشته فقط دارای ۳ کانون والیبال بود که یکی از این کانون‌ها در موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با حضور تعداد اندکی ورزشکار به کار خود ادامه می‌داد، اما در این چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری در بسط کلاس‌های آموزشی داشته‌ایم بگونه‌ای که از یک کلاس به ۱۴ کلاس آموزشی و از ۲۰ هنرجو به ۶۰۰ نفر رسیده‌ایم.

دبیر هیئت والیبال موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در خصوص رسالت مدرسه والیبال موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی، عنوان کرد: مدرسه والیبال موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در طول سال تقریبا ۵۰ نفر از هنرجوهای برجسته را که در دوره آموزشی تابستان شناسایی می‌شوند را به طور حرفه‌ای آموزش می‌دهد.

وی درباره فعالیت کلاس‌های ورزشی مدرسه والیبال موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در طول تابستان، گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده در تابستان سال جاری ۷ کلاس آموزش والیبال برای برداران با ۳۵۰ عضو و ۶ کلاس آموزشی ویژه خواهران با ۲۵۰ عضو زیر نظر مربیان شاخص استانی برگزار می‌شود و پس از آن دوره‌های آموزش داوری را آغاز خواهیم کرد.

چراغچی به برگزاری مسابقات والیبال در طول سال اشاره کرد و افزود: در سال ۹۶ دو دوره مسابقه را در ماه رمضان و دهه مبارک فجر برای کارکنان شرکت‌ها، اماکن متبرکه و سازمان مرکزی آستان قدس رضوی با حضور ۳۰ تیم تدارک دیده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.