۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
کد خبر: 523283

بسته خبری قدس

یک لقمه نان سیاسی

شفاف/ کدخدایی- سخنگوی شورای نگهبان- در واکنش به ابلاغیه آیت الله جنتی برای ورود نیافتن اقلیت های مذهبی به شورای شهر، با برشمردن 130 مورد خلاف شرع از سوی فقهای شورای نگهبان گفت: اکنون قضاوت شود آیا شورای نگهبان خلاف قانون رفتار کرده، یا دوستان از قانون آگاه نیستند و -خدای ناکرده- دنبال یک لقمه نان سیاسی می‌گردند.

گربه های جاسوسی

جامعه خبر/ سایت افشاگر ویکی لیکس با انتشار عکسی در توئیتر از کار گذاشتن دستگاه های شنود در بدن گربه ها به وسیله سازمان "سیا" با انگیزه استفاده از این جانور برای جاسوسی خبر داد.

حسرت 8 درصد

ایرنا/ دکتر نیلی-اقتصاددان- در واکنش به وعده انتخاباتی یک نامزد انتخابات،  گفت: برای 5/2 برابر کردن درآمد کشور به رشد 26 درصدی نیاز داریم در حالی که سالهاست در حسرت رشد 8 درصدی هستیم.

اردوغان در صندوق های فرانسه

تابناک/ برخی از ترک تبارهای فرانسه، نام اردوغان را روی برگه های رأی انتخابات فرانسه نوشتند و با عکس او در صندوق انداختند.

داستان طلاق در سوازیلند

ایرنا/امسواتی سوم، پادشاه سوازیلند- کشوری در آفریقا - با اعلام اینکه ازدواج در کشورش بازگشت ندارد، طلاق را ممنوع کرد.

چشم های بسته با پترودلار

جام جم/ 15 کشور از 22 کشور به ریاست سعودی بر پنل حقوق زنان سازمان ملل رأی مثبت دادند و این درحالی است که زنها در این کشور از حق رانندگی و حق باز کردن حساب بانکی محرومند.

اشتلم خوانی روسی

باشگاه خبرنگاران/ معاون کمیسیون دفاع روسیه در واکنش به سخنان وزیر دفاع انگلیس مبنی بر حمله پیشگیرانه هسته ای به دشمنش، گفت: اگر لندن آماده کاربرد سلاح هسته ای علیه یک قدرت اتمی است با توجه به اینکه قلمرو اش چندان بزرگ نیست، در صورت جنگ اتمی از روی کره زمین محو می شود.

نگاه ژاپنی ها به پناهگاه‌ هسته‌ای

ایسنا/ به گزارش رویترز، با بالا گرفتن آزمایش‌های موشکی کره شمالی، تقاضا برای پناهگاه‌هسته‌ای و فیلتر هوای ضد تشعشعات هسته‌ای، در ژاپن افزایش یافته است.

خط و نشان شمالی ها

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش خبرگزاری فرانسه، درپی ورود ناوگروه کارل وینسون آمریکا به منطقه، یک روزنامه کره شمالی نوشت: اگر واشنگتن در شبه جزیره کره جنگ را شروع کند، پیونگ‌یانگ، آمریکا را محو می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.