گناباد-استاد حوزه و دانشگاه گفت: : دشمنان از شرایط بی خبری و بی‌اطلاعی مردم بویژه جوانان از گذشته ایران اسلامی به نفع خود استفاده کرده و حقایق را واژگون جلوه می‌دهند.

 سوءاستفاده دشمنان از بی‌خبری جوانان نسبت به گذشته کشور

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام محمدجواد نظافت صبح امروز در نشست ارکان صالحین گناباد که در محل سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد برگزار شد، گفت: برای رسیدن به درک صحیحی از بعثت رسول گرامی اسلام باید از دوران جاهلیت آگاهی‌های لازم را داشته باشیم چراکه در دوران جاهلیت همه ارزش‌ها تغییر کرد و بشر در جهل علمی و عقلی قرار داشتند.  

وی اظهار کرد: یکی از اشتباهات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، عدم یادآوری شرایط قبل از پیروزی انقلاب و جاهلیت آن دوران بود چراکه حافظه تاریخی مردم ضعیف و گذشته انقلاب به فراموشی سپرده‌شده است لذا باید بر اساس آیات قرآن کریم دوران جاهلیت مدام برای مردم یادآوری شود.  

استاد حوزه و دانشگاه، طرح صالحین را استمرار سبک تربیتی پیامبر اسلام و مدلی برای نصرت مردم دانست و خاطرنشان کرد: امام  خمینی(ره) در دوران خفقان پهلوی، سبک تربیتی مردم را با تاسی از سبک پیامبر اسلام آغاز کرد و شاگردان و یاورانی در این راه تربیت و زمینه خیزش عمومی مردم ایران فراهم و رژیم پهلوی سرنگون شد.  

نظافت ادامه داد: علی رغم خدمات فراوانی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور انجام‌شده است متاسفانه فعالیت‌های تربیتی به غفلت سپرده‌شده است چون اگر به تربیت انسان‌ها توجه نشود، تمامی این اقدامات ابتر است.  

استاد حوزه و دانشگاه طرح صالحین بصیرت را یکی از مهم‌ترین عرصه‌های طرح صالحین برشمرد و تصریح کرد: در مسائل سیاسی بسیج باید آگاهی کامل از مسائل داشته باشد البته بسیج فراتر از حزب و گروه بوده و سرباز ولایت است.  

نظافت به انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه اشاره و افزود: دشمن همواره درصدد فریب دادن مردم است لذا وظیفه بسیجیان و ارکان صالحین، تبیین و آگاه کردن عموم جامعه به دسیسه های دشمنان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.