مشهد- امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه بعضی افراد و گروه ها توانمندی‌های داخل را نادیده می‌گیرند و برای حل مشکلات با نادیده گرفتن توانمندی داخل به بیرون نگاه می‌کنند، گفت: جریان بیرونی دشمن است و می‌تواند هستی ما را برده و در تملک بیگانگان درآورد.

برخی از مسئولان با نگاه به غرب سرمایه های کشور را نابود می کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد با اشاره به حرکت تروریستی اخیر در مرز میرجاوه و با عرض تسلیت به ساحت مقدس امام زمان(ع)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم و به خصوص خانواده های داغدار شهدای این حادثه تروریستی اظهار کرد: حادثه جانکاه جنایت تروریستی در مرز میرجاوه رخ داد و جوانان ما را شهید کردند.

وی در ادامه خطبه ها با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید این قول را به مردم بدهند که چشم به داخل داشته باشند و چشم به بیرون نداشته باشند.

وی اظهار داشت: رئیس جمهوری که نگاه به بیرون دارد می‌تواند برای انقلاب مشکلات زیادی را ایجاد کند زیرا آنها موفقیت ما را نمی خواهند و قصد شکست ما را دارند که این موضوعی محال است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: در  بهمن ماه  سال ۵۷ انقلاب ما اهرمی را به دست گرفت به نام نظام جمهوری اسلامی که شخصیت اسلامی ما به این انقلاب وابسته است. دنیای اسلام تمام توازن و ایثارگری را در این انقلاب می‌بیند و در صورت نگاه به بیرون اینکه همه جهان ما را قبله عزت می‌داند از دست می‌رود.

وی تأکید کرد: مردم ما خود در مورد زندگی، سرنوشت، معیشتشان تصمیم می‌گیرند و خوشبختانه رشد سیاسی مردم پیشرفت و تعالی زیادی داشته اما باید در موضوع انتخابات با تمام بصیرت خود تصمیم بگیرند.

آیت الله علم الهدی ابراز داشت: ما یک روز گفتیم که این فضای مجازی فضای فاسدی است و این آزاد بودن در حرمت شکنی ارزش‌ها و سوزاندن و از بین بردن هنجارها درست نیست.

وی بیان کرد: ولنگاری در فضای مجازی این کشور وجود دارد که متاسفانه در عرصه محدودیت آن اقدام نشده و این ذائقه مردم ولایت‌مدار ما در سراسر کشور جریحه‌دار ساخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.