​ایلام- مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: پروژه فاضلاب شهر سرابله برای تکمیل به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

پروژه فاضلاب سرابله به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

داراب بیرنوندی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه حفاری برای اجرای پروژه فاضلاب در همه شهرها با هماهنگی سایر دستگاه های حفار صورت می گیرد، اظهارداشت: اجرای کارهای زیربنایی همواره با تخریب ها و حفاری هایی همراه است که برای شهروندان مزاحمت هایی ایجاد می کند که از همکاری و همراهی مردم سپاسگزاریم.

وی با اشاره به اینکه پروژه احداث فاضلاب شهر سرابله از سال ۹۲ آغاز شده است، افزود: این پروژه در حال حاضر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن به ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیازمند است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام اعتبار اجرایی این پروژه از محل اعتبارات ملی است، خاطرنشان ساخت: در صورت تأمین به موقع اعتبارات، این پروژه سریعتر از زمان پیش بینی شده به بهره برداری خواهد رسید.

داراب بیرنوندی به بهره مندی پنج هزار و ۵۰۰ خانوار از مزایای احداث شبکه فاضلاب شهر سرابله اشاره کرد و بیان داشت: در اجرای این پروژه فرمانداری و شهرداری سرابله و دیگر دستگاه های حفار با این دستگاه اجرایی همکاری لازم را داشته اند که جای تقدیر و سپاسگزاری دارد.

شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول در ۳۰ کیلومتری شمال شرق ایلام قرار داشته و در مسیر راه بین المللی کرمانشاه – ایلام – کربلا قرار گرفته و یکی از شهرهای در حال توسعه استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.