قوچان- امام جمعه قوچان گفت: بنیاد برکت در شهرستان قوچان باید توجه و نگاه ویژه ای به زنان بی سرپرست و بد سرپرست داشته باشد.

زنان بی سرپرست و بد سرپرست قوچانی نیازمند نگاه ویژه بنیاد برکت هستند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیر پروژه‌های کمیته تحقیق و توسعه بنیاد برکت در جمع مسؤولین قوچان بابیان این مطلب که این شهرستان دارای مردم و مسئولین خوب و دارای استعدادهای مناسبی است خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین نکات در جامعه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است که بنیاد برکت نیز در این زمینه کارهای بسیار خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای مشترک با مدیران دستگاه‌های مرتبط، جهت اخذ مجوزهای لازم و تسریع در فعالیت‌های بنیاد برکت در قوچان خاطرنشان کرد: باید موضوعات مختلف بررسی و در جلسات اقتصادی شهرستان مطرح شود، تا در هر زمینه که کمک نیاز است مجموعه شهرستان بتواند به آن ورود داشته باشد.

امام‌جمعه قوچان با یادآوری این مطلب که بنیاد برکت در این شهرستان باید توجه ویژه‌ای به زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست داشته باشد گفت: این شهرستان دارای ظرفیت‌های خوبی همچون وجود گیاهان دارویی در منطقه باجگیران، دامداری و گوشت مناسب، زمین‌های مستعد کشاورزی و لبنیات منحصربه‌فرد که می‌تواند مدنظر این بنیاد قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.