تایباد- حجت الاسلام والمسلمین مرتضی محدثی با بیان این مطلب در همایش تجلیل از کارگران وکار آفرینان برتر شهرستان تایباد گفت: همه کسانی کار آفرینی می کنند کاری عبادی انجام میدهند وهمه باید قدردان زحمات آنان باشند.

یکی از اساسی ترین نیازهای کشور تولید واشتغال است

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم که با حضور ائمه جمعه تشیع و تسنن، جمعی از مسئولین ادارات و نهادها و فرماندار و به همت اداره کار و رفاه اجتماعی و حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه ناحیه تایباد و در گرامیداشت روز کار وگارگر و یادواره شهید ای کارگری وشهید برونسی ودر محل حسینیه ثارالله سپاه ناحیه تایباد برگزارشد امام جمعه موقت شهرستان تایباد با تبریک سوم شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت ابا عبدالله الحسین و روز پاسدار به جایگاه کار و کارگر از دیدگاه اسلام و قرآن پرداخت و اظهارداشت: امروز یکی از اساسی ترین نیازهای جامعه اسلامی ایجاد اشتغال و تولید است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی محدثی عنوان کرد: از رهگذر کار روز حلال نصیب خانواده کارگر می شود وبرای همین کار و کارگردر اسلام و آموزه های دینی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان تایباد افزود: در سایه کار وتلاش وحمایت از اشتغال وتولید از رکود خارج خواهیم شد.

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق شهرستان تایباد گفت: بحمدالله با تکیه بر نیروهای مومن وانقلابی وجوان در طول دوران شکوهمند انقلاب اسلامی در همه عرصه ها رشد کردیم.

وی عنوان کرد: باید به فکر وتلاش جوان ایرانی وبا اتکای به تولید داخلی جلوی واردات را گرفت واز تولید داخلی حمایت کرد.

حسین شرافتی فرماندارشهرستان تایباد گفت: شهرستان مرزی تایباد با داشتن مرز مشترک با کشور افغانستان ، وجود گمرک ومنطقه ویژه وبازارچه دوغارون دارای پتانسیل تولیدی وصادراتی است که باید با واردات مواد خام از این کشور وتبدیل آن به مواد مصرفی مورد نیاز بازار چند میلیونی افغانستان درراستای اشتغال وتولید دراین نقطه ازکشور گام برداشت.

وی گفت: کارفرمای کار افرین باید مورد حمایت واقع شود.

درپایان این مراسم از ۱۰۰کارگرنمونه و۴کارآفرین برتر با اهدای لوح تقدیر وجوایزی تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.