قوچان- امام‌جمعه قوچان گفت: باید در ایام ولادت این بزرگواران حداکثر استفاده را ببریم و هم از نظر رشد و هم الگوبرداری زندگی خود را با زندگی ائمه معصوم(ع) سازگار کنیم.

باید خود را با زندگی ائمه معصوم(ع) سازگار کنیم

به گزارش قدس آنلاین، امام‌جمعه قوچان شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین و در مراسم جشن اعیاد شعبانیه بابیان این مطلب که یکی از اصلی‌ترین مواردی که یک جامعه برای پویایی و شادابی انسان‌ها نیاز دارد، برگزاری جشن و سرور در اعیاد مختلف است، خاطر نشان کرد: ذات اقدس الهی بندگان خوب خود که انبیاء، پیامبران و امامان معصوم(ع) هستند را برای هدایت و رساندن انسان به قله‌های انسانیت فرستاده است.

حجت الاسلام محمدعلی دستجردی اظهار داشت: باید در ایام ولادت این بزرگواران حداکثر استفاده را ببریم و هم از نظر رشد و هم الگوبرداری زندگی خود را با زندگی ائمه معصوم(ع) سازگار کنیم.

وی با اشاره به سبک زندگی قمر بنی‌هاشم(ع) خاطرنشان کرد: بااینکه حضرت ابالفضل(ع) معصوم نبودند ولی با این‌وجود، همان‌طور که امام سجاد(ع) فرمودند: در روز قیامت شهدا به مقام عمویم عباس غبطه خواهند خورد.

وی ادامه داد: جامعه ما باید به شاهکار حضرت عباس(ع) توجه ویژه‌ای داشته باشد و در زندگی شخصی و اجتماعی و اطاعت‌پذیری از مولا و رهبرش، آن را پیاده کند تا همیشه جامعه خوبی داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.