رشتخوار -امام جمعه شهرستان رشتخوار گفت: روز جانباز یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان در هشت سال دفاع مقدس است که باید آن‌ها را به آحاد جامعه انتقال داد.

روز جانباز یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان در هشت سال دفاع مقدس است

به گزارش قدس آنلاین، حجت ا لاسلام مهدی بهره مند روز دوشنبه به همراه جمعی از مسئولان در دیدار تعدادی از خانواده جانبازان شهر رشتخوار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: روز جانباز فرصت مناسبی برای قدردانی از ارزش آفرینان و ارج نهادن به مجاهدت های چشمگیر جانبازان است.
وی ضمن تقدیر از خانوادهای جانبازان گفت: امنیت و آرامش امنیت  کشور و انقلاب مرهون خون شهدا و جانبازان و صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان است و مسئولان شهرستان بایددر همه حوزه ها آماده خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باشند.

امام جمعه رشتخوار گفت: جانبازان در هشت سال دفاع مقدس توانستند راه حضرت ابوالفضل (ع) را به نحو شایسته و زیبا ادامه داده و به اهداف والای الهی و دینی آن‌ها عمل کردند.

وی با بیان اینکه امروز صبر و استقامت جانبازان برای قشرهای مختلف مردم الگو است، افزود: باید سیره این عزیزان با بهره‌گیری از راهکارهای متنوع و مختلف به جوانان انتقال یابد تا شناخت آن‌ها از نحوه زندگی آنها ارتقا یابد

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران رشتخوار در این دیدار  ضمن تبریک  فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و تقدیر از یادگاران دوران دفاع مقدس اظهار کرد: جانبازان و ایثارگران سند عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
محسن سلطانی گفت: همه ما وظیفه داریم تا راستای تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران بکوشیم و تا آن جا که توان داریم باری از دوش جانبازان و ایثارگران و خانواده معظم شاهد برداریم
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران رشتخوار  افزود: شهدا و ایثارگران دفاع مقدس جان و مال خود را خالصانه در راه رضای حق تعالی ارزانی کردند تا ناموس و مملکت ما از گزند دست درازی بیگانگان در امان باشد.

وی گفت:مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده های معزز آنان هستند و می دانند اگر این ایثارها نبود، کشور و انقلاب حفظ نمی شد. در پایان این دیدار هدایای رهبری به خانواده های جانبازان تقدیم شد.

رشتخوار از توابع خراسان رضوی، ۸۶ شهید و۲۰۰ جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.