​ایلام- در اقدامی غیرمنتظره و در روزی که قرار بود کارگران به پاداش کار یکساله تعطیل شوند، برخی از کارمندان دولتی ایلام کار را تعطیل کردند.

کارمندان ایلامی کار را تعطیل کردند

به گزارش قدس آنلاین، امروز روز جهانی کارگر است و برنامه هایی نمادین و فرمالیته برای قشر زحمت کش جامعه در نظر گرفته شده که یکی از آنها معافیت از کار کارگران در این روز است که در شهر ایلام و در اقدامی تأمل برانگیز کارمندان برخی ادارات دولتی ایلام امروز را به جای کارگران تعطیل کردند و از خدمات دهی به مردم سر باز زدند.

نگاهی کوتاه به درب ورودی این تعداد معدود از ادارات دولتی که تعطیلی را به کار ترجیح دادند، حکایت از شلوغی و ازدحام اربابان رجوع در ورودی ادارات را دارد و معلوم نیست که این تعطیلی با چه مجوزی و به چه دلیلی صورت گرفته است.

احترام به قشر کارگر بعنوان قشر زحمت کش جامعه آنهم یک روز از سال، حداقل کاری است که می تواند برای کارگران انجام داد و امسال این روز هم با نام کارگران و به کام کارمندان تمام شد و کارگرانی که اکثراً روزمزد هستند و منبع درآمدی و حقوقی جز کار روزانه ندارند و دلخوش به تشکرهای خشک و خالی این روز از سال هستند، بایستی همچون دیگر ایام سال منتظر کار روزانه ای باشند تا شاید نانی به کف آرند! و از آن طرف برخی از کارمندان دولتی و به نام کارگران، در روز جهانی کارگر یا در خانه نشسته اند و استراحت می کنند و یا به کارهای متفرقه خویش می پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.