بجنورد- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از پرداخت پاداش ۲۶۰ نفر از بازنشستگان سال ۹۵ در روز معلم خبرداد.

پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش بجنورد روز معلم پرداخت می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمود اسدی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران استان با اشاره به برنامه های هفته معلم گفت: زنگ سپاس در ۱۲ اردیبهشت ماه در دبیرستان شهید رجایی با حضور استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش به صدا درخواهدآمد.

وی اظهارداشت: همایش تجلیل از ۹۴ معلم پویا شهرستان، ۱۰ معلم پویا استانی ، بازدید و سرکشی از مدارس توسط ۳۳ اکیپ، برگزاری یادواره شهدا، پیاده روی بزرگ خانوادگی، دیدار با بیماران صعب العلاج و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های این هفته است.

وی درادامه به فعالیت های آموزش و پرورش از هفته معلم سال گذشته تا هفته معلم امسال اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۳۰ کلاس آموزشی در بجنورد به بهره برداری رسید که برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ احداث ۱۰۰ کلاس درس برنامه ریزی شده است.

وی همچنین از احداث ۳ سالن ورزشی و تنها خانه معلم بجنورد در سال تحصیلی آینده خبرداد و گفت: در حال حاضر اعتبار احداث یک استخر شنا دانش آموزی در مجاورت سالن ورزشی امید تامین شده و خانه معلم نیز از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد مدارس دولتی شهرستان بجنورد دونوبته است، خاطرنشان کرد: بیشترمدارس دونوبته مربوط به مقطع ابتدایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.