بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز وظیفه مسئولین خدمت به این عزیزان و تلاش در جهت کاهش مشکلات آنها است گفت: شهداء و جامعه ایثارگری الگو و مایه افتخار آحاد مختلف جامعه هستند.

شهداء و ایثارگران الگو و مایه افتخار جامعه اند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، سید علی اکبر پرویزی  شامگاه دوشنبه همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته کار و کارگر با خانواده شهید علی سنجری از شهدای کارگر و معلم ایثارگر علیرضا خسروی تناک دیدار کرد و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفت.

وی در این دیدار با بیان اینکه شهداء و ایثارگران عزیز در راه صیانت از ایران عزیز و خاک پاک مهین اسلامی از تمام هستی و جان خود گذشتند، اظهار داشت: سرکشی از خانواده های شهداء و ایثارگران از جمله وظایف مسئولان است که باید بیش از پیش به آن بپردازند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز وظیفه مسئولان خدمت به این عزیزان و تلاش در جهت کاهش مشکلات آنها است افزود: شهداء و جامعه ایثارگری الگو و مایه افتخار آحاد مختلف جامعه هستند.

پرویزی با اشاره به اینکه آماده کمک و مساعدت در راستای حل و فصل مشکلات خانواده های شهداء و ایثارگران هستیم افزود: شهداء و ایثارگران عزیز مسیر شهادت را مبتنی بر شناخت بر اساس اعتقادی قلبی انتخاب کردند و امروز وظیفه همه ما رسیدگی به مشکلات آنها است.

شهید علی سنجری در تاریخ ۳ بهمن ماه ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه و در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت رسیده بود، همچنین معلم ایثارگر جانباز۲۵درصد علیرضا خسروی تناک نیز در سال ۱۳۶۶ در شهر ماهوت عراق بر اثر اصابت ترکش به درجه جانبازی مفتخر شده است.

در این دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل روابط عمومی استانداری، مشاور استاندار در امور ایثارگران، مشاور استاندار در امور کار و کارگر، فرماندار شهرستان بیرجند، مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران استان ومدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استاندار خراسان جنوبی را همراهی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.