اهواز _ فرماندار شادگان گفت: افزایش کیفیت آب شرب و بررسی بهداشت آب یکی از اولویت های کار گروه بهداشت این شهرستان است و همچنین مسئله امنیت غذایی یکی از ضروری ترین نیاز ها و مطالبات مردمی است.

امنیت غذایی یکی از نیاز ها و مطالبات مردمی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جعفری نسب در  جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی جنوب غرب خوزستان  که با حضور نمایندگان فرمانداران آبادان ، خرمشهر ، مسئولین دانشکده علوم پزشکی آبادان و مسئولان دستگاههای اجرایی آبادان، خرمشهر و شادگان با محوریت جلب مشارکت شهرداری ها در تکمیل ساختار های فیزیکی ارایه دهنده خدمات بهداشتی و بررسی اب شرب شبکه عمومی شهرستان عصر دوشنبه (۱۱ اردیبهشت ماه ) در سالن اجتماعات  فرمانداری شادگان  برگزار شد، با بیان اینکه محوریت فعالیت، جلب مشارکت شهرداری ها در تکمیل ساختار های فیزیکی ارایه دهنده خدمات بهداشتی و بررسی آب شرب شبکه عمومی شهرستان شادگان هستند ، اظهار کرد: افزایش کیفیت آب شرب و بررسی بهداشت آب یکی از اولویت های کار گروه بهداشت شهرستان شادگان است و همچنین مسئله امنیت غذایی یکی از ضروری ترین نیاز ها و مطالبات مردمی است.

 وی همچنین در این جلسه با تبریک ایام شعبانیه وخوش آمدگویی به حاضرین در جلسه، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت بهداشت در خصوص آب شرب، توسط کار گروه سلامت شادگان، افزود: سلامت مردم مهمترین بحث های شورای بهداشت وکارگروه سلامت وامنیت غذایی  شهرستان شادگان است و در اولویت برنامه های این کار گروه قرار دارد.

  فرماندار شادگان گفت: انتظار می رود مسئولان مربوطه  در امر بهداشت با تعامل و همکاری فی مابین در جهت به حداقل رساندن مسایل و مشکلات موجود اقدامات جدی داشته باشند.

جعفری نسب تاکید کرد: با تلاش پی گیر کار گروه بهداشت شادگان انتظار داریم در خصوص ارتقاء و بالابردن سطح بهداشت شهرستان شاهد تغییراتی اساسی باشیم.

  وی بر ضرورت ارایه راهکارهای مناسب بمنظور مرتفع کردن مشکلات و بالا بردن کیفیت آب شرب  جهت سلامت و امنیت جان و رفاه حال شهروندان تاکید کرد و گفت : اداره آبفا شهر شادگان با کمک وهمکاری ادارات آبفا شهرستانهای خرمشهر و آبادان شبکه آب را به طور کامل و ظرف ماههای آینده شستشو کند.

 جعفری نسب بیان کرد: به منظور رفع مشکلات بهداشتی شادگان نیاز مبرم به اعتبار دارد و با توجه به اینکه این شهرستان فاقد از وجود شرکت ویا امکانات صنعتی هستند و در حال حاضر درامدی ندارد و نیاز به همکاری و تعامل مسولان شهرستانهای خرمشهر و آبادان دارد و اعتباراتی که از منطقه آزاد به آنها داده می شود به منظور رفع مشکل بهداشتی شهرستان به شادگان مساعدت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.