۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 525256

سرمربی لیورپول عنوان کرد دقایق پایانی بازی واتفورد باعث شد او حداقل ۵۰۰ تار سفید روی سرش پیدا شود.

بازی که ۵۰۰ تار از موهای یورگن کلوپ را سفید کرد!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی میل، لیورپول در آخرین دیدار  سی و پنجم لیگ برتر انگلیس برابر واتفورد به میدان رفت و توانست با یک گل به برتری برسد. بردی که می‌تواند راه کسب سهمیه لیورپول را برای رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هموار کند.

یورگن کلوپ بعد از پایان مسابقه گفت‌: به بازیکنانم بعد از پایان مسابقه گفتم اگر قصد دارید من را بکشید، راه خوبی را انتخاب کردید. بازی واقعا دیوانه‌وار شده بود. فکر می‌کنم ۵۰۰ تار موی من سفید شد. در نیمه دوم خیلی خوب دفاع کردیم و نزدیک به بود دروازه‌ ما باز شود. چه می‌توانید در این صحنه بگویید. ۹۷ ‌دقیقه فوتبال خوبی را بازی کردیم و ممکن بود با یک اشتباه دروازه‌ ما باز شود. این چیزی است که نشان می‌دهد فوتبال در بالاترین سطح خود قرار دارد.

سرمربی آلمانی لیورپول ادامه‌ داد: فوتبال بی‌نقصی ارائه نکردیم ولی بد هم نبودیم و توانستیم به آن‌چه که می‌خواهیم برسیم. فکر می‌کنم بازیکنانم شایسته این پیروزی بودند. در بازی‌های باقی‌ مانده هم کارمان سخت است چون رقابت برای کسب سهمیه به شدت دنبال می‌شود. در بازی بعدی باید برابر ساوتهمپتون به میدان برویم و اگر کسی فکر کند سه امتیاز ما در آن بازی قطعی است، اشتباه کرده است. باید مانند بازی با واتفورد باشیم. در حال‌ حاضر مهم‌ترین موضوع برای ما این است که بتوانیم به خوبی برای بازی بعدی آماده شویم. باید سه امتیاز مسابقه بعد را کسب کنیم که برابر ساوتهمپتون خواهد بود.

فیلیپه کوتینیو در بازی شب گذشته (دوشنبه) تیمش مصدوم شد و همین باعث شد خیلی زود تعویض شود و جایش را به آدام لالانا بدهد. یورگن کلوپ در همین  رابطه ابراز امیدواری کرد که مصدومیت این بازیکن جدی نباشد و او بتواند در بازی بعدی لک‌لک‌ها برابر ساوتهمپتون به میدان برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.