نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با علمای اهل سنت کردستان تاکید کرد: سخن از اقلیت و اکثریت به هیچ عنوان درست نیست و همه «ما» هستیم.

سخن از اقلیت و اکثریت به هیچ عنوان درست نیست/همه «ما» هستیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی درادامه برنامه هایش در سفر به استان کردستان با علمای اهل سنت این استان دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر اینکه سخن از اقلیت و اکثریت به هیچ عنوان درست نیست و همه «ما» هستیم، گفت: ما و شما هم نداریم، همه «ما» و همه بخشی از یک ملت بزرگ هستیم. خط کشی در میان یک ملت بزرگ و تاریخی وجود ندارد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به قابلیت های استان کردستان اشاره و گفت: کردستان از نعمت آب، هوا و از آن مهمتر همت و تلاش و فعالیت مردم تلاشگر برخوردار است و این میزان از بیکاری قابل قبول نیست. ما فکر می کنیم راه برای توسعه کردستان فراهم است.

رئیسی افزود:. با وجود اینکه کارهایی انجام شده اما کافی نیست، استان کردستان می تواند در ظرفیت مدیریت کشور تاثیرگزار باشد و سهم جدی ایفا کند.

وی در پایان تاکید کرد: به عرصه آمده‌ایم تا از همه ظرفیت‌های کشور به ویژه کردستان و منابع انسانی آن استفاده کنیم، کردستان قطب کشاورزی و معادن کشور است و باید برای پیشرفت آن کار جدی انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.