سنندج- موج بارشی که از سه شنبه در کردستان آغاز شده بود، بامداد و اوایل صبح چهارشنبه در سنندج به بارش تگرگ تبدیل و این شهر را سفید پوش کرد.

بارش تگرگ در سنندج/ آبگرفتگی معابر تردد را مختل کرد

به گزارش قدس آنلاین، بارش های رگباری که  طی روزهای اخیر نقاط مختلف استان را در برگرفته بود ، از دیروز  شدت گرفت و باعث وقوع بارش های پراکنده و رگباری در اکثر مناطق استان شد.

بارش های پراکنده رگباری باران ، از بامداد چهارشنبه در سنندج با بارش تگرگ همراه بود و در سه نوبت ، این شهر را سفید پوش کرد و موجب آبگرفتگی شدید معابر شد.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کردستان شرایط جوی این استان طی چهارشنبه و پنجشنبه بر همین شرایط خواهد بود و با افزایش ابر، وزش باد و احتمال وقوع بارش های پراکنده و رگباری همراه خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان کردستان در این زمینه گفت: تحلیل وبررسی آخرین نقشه های پیش یابی ، طی امروز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه استان در دامنه تاثیر و نفوذ امواج فعال بارشی و ناپایدار قرار می گیرد که پیامدآن ابری شدن هوا،ورش باد همراه بارگبارباران و رعدوبرق با احتمال تگرگ است وبا توجه به حجم بارش ها وروان آب ایجادشده امکان آبگرفتگی معابرشهری وروستایی وسیلاب های موقت وجود دارد.

محمدطالب حیدری افزود: برای پنجشنبه رگبارباران با احتمال رعدوبرق پیش بینی می شود که در ساعات شب از میزان ناپایداری ها کاسته می شود.

به گفته وی  ازامروز تا روز پنجشنبه به دلیل شرایط تشکیل وگسترش گردوخاک برروی عراق وسوریه بخشی از آن به استان منتقل وکیفیت هوا ودید راکاهش می دهد.

وی بیشترین میزان بارش ها در 24 ساعت گذشته را مربوط به هزارکانیان و مریوان با 28 سانتی متر اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.