بیرجند- مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: نخستین جشنواره موسیقی نواحی شرق کشور از امروز با حضور ۱۶ گروه موسیقی راه یافته به بخش پایانی، آغاز به کار کرد.

نخستین جشنواره موسیقی نواحی شرق کشور در بیرجند آغاز به کارکرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، گفت:احمد محبی ظهر چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: ۴۱ گروه هنری از چهاراستان، به دبیرخانه این جشنواره نمونه کار ارسال کردند که پس از داوری، ۱۶ گروه با حضور ۸۰ هنرمند به مرحله نهایی راه یافتند که طی امروز و فردا در سالن علامه فرزان بیرجند با هم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه هشت گروه از خراسان رضوی از شهرهای تربت جام، کاشمر، گناباد و قوچان در این جشنواره حضور دارند افزود: سه گروه نیز از خراسان شمالی، یک گروه از سیستان وبلوچستان و چهارگروه از خراسان جنوبی موسیقی محلی منطقه خود را اجرا می کنند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور مردم در جشنواره  موسیقی نواحی شرق کشور، آزاد و رایگان است گفت:  اجراهای موسیقی در این دو روز، صبح ها از ساعت ۹ تا  ۱۲:۳۰ وعصرها از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰خواهد بود.

 محبی اظهار داشت: گروههای برتر موسیقی  فردا در مراسم اختتامیه که ساعت ۱۷ در سالن علامه فرزان بیرجند برگزار می شود ، معرفی خواهند شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.