ایلام- کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در اجتماع بزرگ مردم ایلام گفت: با یک مدیریت جهادی می توان مشکلات جوانان را حل و گره های کشور را باز کرد.

مدیریت جهادی گره گشای مشکلات کشور است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح روز چهارشنبه در اجتماع مردم استان ایلام در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه دولت کنونی در چهار سال گذشته ۷۰۰ هزار میلیارد تومان کسب درآمد کرده است، اظهار داشت: بایستی اولویت اصلی دولت نگاه به وضعیت معیشتی مردم، اشتغال جوانان، مسکن زوج های جوان و ...، باشد چرا که وضعیت کنونی واقعاً درد آور است.

وی با اشاره به اینکه وحدت و انسجام مردم اعم از کرد، لر، عرب و لک؛ دژ محکمی در برابر دشمنان به وجود آورده است، افزود: شما با قهرمانی و غیرت اجازه ندادید وجبی از خاک کشور به دست دشمن بیفتد، من به روح شهدای عالیقدر درود می فرستم چرا که  همه ما مدیون خون شهداء هستیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه هر انتخاباتی صاحب رأی بایستی به تصمیم گذشته خود نگاه کند، بیان داشت: رأی پیام دار، هم نگاه به گذشته که چه باید می شد و چه شده، هم نگاه به آینده که چه باید بشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه مشکل ما در مدیریت منابع است، یادآور شد: امام راحل(ره) به ما یاد داده که ما می توانیم، پس با یک مدیریت جهادی می توان مشکلات جوانان را حل و گره های کشور را باز کرد.

وی همچنین بیان داشت: با شفاف سازی اقتصاد بایستی منافذ فساد را محکم گرفت تا اگر کسی هم انگیزه فساد داشت، نتواند فساد کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با رد ادعای کسانی که می گویند اعتبار نیست، خاطرنشان ساخت: اگر نیمی از اعتبارات کسب شده، صرف تولید می شد قطعاً بیکاری رفع می گردید و ما این وضع را ناشی از کمبود منابع نمی دانیم بلکه ناشی از بی تدبیری می دانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: مسکن یکی از منابع مهم در امر اشتغالزایی است و با توجه به پتانسیل مناسبی که در کشور وجود دارد، می توان جوانان زیادی را در کشور مشغول به کار کرد.  

وی به نامناسب بودن راه های استان ایلام اشاره و تأکید کرد: با توجه به تردد عظیم زائران کربلای معلی در ایلام، بایستی در راستای فراهم آوردن آسایش زائران، تمامی زیرساخت های این استان ارتقاء یابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.