بیرجند- رئیس بنیاد ملی نخبگان خراسان جنوبی گفت:در حال حاضر نیروی انسانی مهمترین سرمایه خراسان جنوبی است که از این جهت بنیادملی نخبگان می‌تواند یک فعالیت مهم و تاثیرگذار در استان باشد.

 نیروی انسانی مهمترین سرمایه خراسان جنوبی/مجمع خیرین نخبه پرور راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حسن هاشمی عصر امروزچهارشنبه دردیدار نخبگان با استاندارخراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از نیروهای فعال در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی می‌تواند سرآمدان نخبگان باشد و بنیاد ملی نخبگان می‌تواند با شناسایی و توانمندسازی نخبگان زمینه فعالیت آنها را فراهم سازد.

وی به طرح ملی شهاب اشاره کرد وافزود: طرح ملی شهاب طرحی بسیارمهم و اساسی است که در زمینه شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانش آموزی اجرا می‌شود و خوشبختانه خراسان جنوبی در اجرایی ساختن این طرح تاکنون پیش قدم بوده است.

وی بیان کرد: مجمع خیرین نخبه پرور را در خراسان جنوبی راه‌اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: بنیاد ملی نخبگان باید از همه ظرفیت‌های موجود برای حضور نخبگان در جامعه استفاده کند.

وی افزود: به دنبال این هستیم تا مجمع خیرین نخبه پرور را در خراسان جنوبی راه‌اندازی کنیم و بنیاد ملی نخبگان یک نهاد مهم و تصمیم گیر برای نخبگان است.

رئیس بنیاد ملی نخبگان خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر نیروی انسانی مهمترین سرمایه خراسان جنوبی است که از این جهت بنیادملی نخبگان می‌تواند یک فعالیت مهم و تاثیرگذار در استان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.