گنبدکاووس- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حادثه غم‌انگیزی بود که رخ داد اما علت واقعی این حادثه پس از بررسی دقیق مشخص می‌شود و معدن تا بررسی دقیق تعطیل خواهد شد.

معدن آزادشهر تا بررسی دقیق علت حادثه تعطیل می‌شود/ دستگاه های سنجش میزان گاز پیام اخطار ندادند

به گزارش قدس آنلاین، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تعطیلی معدن آزادشهر تا زمان مشخص شدن علت دقیق حادثه گفت: در معادن ذغال سنگ در برخی مواقع در حفره‎ها گاز متان جمع می‎شود و ما برای برطرف کردن این مشکل دستگاه‎های جدیدی خریداری کردیم و ۶ دستگاه هم برای سنجش میزان گاز به این معدن داده شده اما چرا پیام های اخطار کار نکرده باید بررسی شود.

محمدرضا نعمت‌زاده صبح پنجشنبه در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر در بیمارستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه غم‌انگیزی بود که رخ داد اما علت واقعی این حادثه پس از بررسی دقیق مشخص میشود و معدن تا بررسی دقیق تعطیل خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: تیم ویژهای برای بررسی علت حادثه تشکیل شده و پس از اتمام کار جستجو محبوسان و کمکهای پزشکی به مجروحان حادثه بررسی علت دقیق این حادثه در دستور کار قرار میگیرد.

وی همچنین درباره عیادت از کارگران مصدوم و درخواستهای آنها هم اظهار کرد: این کارگران مشکلات خود از جمله بیمه و حقوق و سختی کار خود را مطرح کردند که شرایط همه را بررسی میکنیم و حتما رسیدگی خواهد شد.

نعمت زاده تصریح کرد: این شرکت خصوصی بوده وامهای مختلفی از جمله بازنشستگان و چند ارگان دیگر در آن سهیم بودند که آنچه مشخص است به این معدن کمتر رسیدگی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.