بجنورد- معاون سیاسی و امنیتی استاندارخراسان شمالی گفت: امروز جایگاه رفیع و عزت و سربلندی که درکشور داریم به برکت خون شهدا به ویژه شهدای فرهنگی است.

عزت و سربلندی کشور به برکت خون شهداست
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدتقی ایرانی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم یادواره ۲۰ شهدای فرهنگی شهرستان بجنورد اظهارداشت: هدف ازبرگزاری و شرکت دراین یادواره ها زنده نگهداشتن یادشهدا و آبروی و عزت کشور و ادامه دادن راه شهدا است.
وی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: امروز درسایه این اقتدارو امنیت زندگی و کشورمان را اداره می کنیم.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو برای ما نماد یک پرچم است که ملت شجاع و همیشه درصحنه با مشارکت حداکثری خودشان را به جهانیان نشان دهند.
ایرانی تصریح کرد: انتخابات تعیین کننده سرنوشت مردم است و مردم با حضور خود پای صندوق های رای باید به شهدا ادای دین کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز دراین مراسم با بیان اینکه یک سوم فرهنگیان ایثارگر هستند، گفت: ازاول انقلاب تاکنون آموزش و پرورش همیشه درصحنه حضورداشته که ۷۲ شهید معلم و ۴۱۷ دانش آموز شهید مرهون این موضوع است.
براتعلی حاتمی اظهارداشت: برای بزرگداشت مقام معلم امسال در ۴ شهرستان استان برگزاری یادواره شهدا برنامه ریزی شده که تاکنون دویادواره در شهرستان های بجنورد و اسفراین برگزارشده است.
وی افزود: دو یادواره دیگر نیز درشهرستان های جاجرم و شیروان نیز درهفته معلم برگزار می شود.
وی یادآورشد: فرهنگیان همانند هشت سال دفاع مقدس حضور پرشوری درانتخابات دارند و دراین زمینه احساس مسئولیت می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیح شهرستان بجنورد نیز گفت: به برکت خون شهدا کشور ما امروز به درجه ای ازاقتدار رسیده که دشمن گزینه جنگ نظامی را حذف کرده اما وارد عرصه سیاسی، اجتماعی و جنگ اقتصادی شده است.
سرهنگ نیکبخت اظهارداشت:در حال حاضر دشمن برروی جنگ فرهنگی و اقتصادی متمرکز شده که فرهنگیان با تربیت نسل های آینده بیشترین نقش را در خنثی کردن نقشه های دشمن دارد.
وی خاطرنشان کرد: اگردرعرصه جنگ نرم و فضای مجازی درست عمل نکنیم دشمن به اهداف خودش می رسد و تاریخ دوباره تکرار می شود.
وی با اشاره به اینکه انتخابات عرصه تحقق مردم سالاری دینی است، تصریح کرد: مردم باید هوشمند عمل کنند و به کسانی اعتماد کنند که روحیه مقابله و ایستادگی دربرابردشمن دارند و سرلوحه آنها راه شهدا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.