اهواز-دبیرهیات دوومیدانی خوزستان گفت: کاروان ٥ نفره پسران خوزستان با کسب  ٢ طلا و ٢ نقره ویک برنز و یک مقام ششمی در مجموع ٤١ امتیاز در مسابقات قهرمانی جوانان کشور به میزبانی سنندج مقام سوم را کسب کردند.

تیم دو و میدانی خوزستان در مسابقات قهرمانی جوانان کشور در سنندج برسکوی سوم ایستاد

سعید پویا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی قدس آنلاین با اشاره به اینکه دو و میدانی کاران خوزستانی ٢ طلا و یک نقره را در کارنامه روز نخست مسابقات قهرمانی جوانان کشور به نام خود ثبت کردند تا با قدرت راه افتخار آفرینی خود را آغاز کننداظهار کرد: همچنین یک مدال نقره و یک مدال برنز دیگر حاصل تلاش دو و میدانی کاران خوزستانی در روز دوم مسابقات قهرمانی جوانان کشور به میزبانی سنندج بود.
وی افزود: در روز دومین نیز علیرضا خالدی که عصر روزگذشته(15اردیبهشت ماه) در ماده ٢٠٠ متر به مصاف رقبای خود رفت با ثبت رکورد ٢٢:٩٦ ثانیه صاحب گردن آویز برنز شد تا یک نشان طلا و یک برنز در کارنامه خود ثبت کند.  
دبیرهیات دو ومیدانی خوزستان ادامه داد: مصطفی عساکره دیگر نماینده خوزستان در دوی ٢٠٠ متر با توجه به اینکه شروعی طوفانی در این ماده داشت از ناحیه عضله پا دچار گرفتگی شد و از رسیدن به خط پایان بازماند، سلامتی و تندرستی را برای این قهرمان نو ظهور دوهای سرعت خوزستان از خداوند خواستاریم.  
پویا گفت: یاشار نجاتی دونده ٨٠٠ متر خوزستانی نیز با ثبت رکورد ٢:٠٢:٣٤ حائز رتبه دوم و مدال نقره شد تا در ماده های نیمه استقامت هم خوزستان را صاحب مدال کند.
وی بیان کرد: تیم خوزستان با مجموع ٢ مدال طلا، ٢ مدال نقره، یک مدال برنز و یک مقام ششم به کار خود در این دوره از مسابقات پایان بدهند.
دبیرهیات دوومیدانی خوزستان نتایج کلی انفرادی تیم خوزستان راعلیرضا خالدی پرش طول مدال طلا، تیم ٤ در ١٠٠ متر امدادی، (عساکره، خالدی، توللی، نجاتی) مدال طلا، یاشا نجاتی ٨٠٠ متر مدال نقره، مصطفی عساکره ١٠٠ متر مدال نقره، علیرضا خالدی ٢٠٠ متر مدال برنز و مهیار صادقی ١١٠ متر با مانع مقام ششم عنوان کرد.
وی گفت: تیم دو و میدانی خوزستان در صورتی به این مسابقات اعزام شد که مجتبی غرباویان، یکی از ورزشکاران مستعد خود در ماده ٤٠٠ متر را به علت مصدومیت در اختیار نداشت ضمن آرزوی سلامتی برای این ورزشکار آینده دار، با حضور وی در تیم اصلی جوانان خوزستان شاهد افتخار آفرینی های بیش از پیش خواهیم بود.
دبیرهیات دو ومیدانی خوزستان گفت: مربیگری این تیم برعهده ی امیر حدیدی بوده است.

پویا در پایان اظهار کرد: تیم های بوشهر، خوزستان، همدان، کردستان الف، لرستان، زنجان، سیستان و بلوچستان نیز به ترتیب عنوان های دوم تا هشتم را کسب کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.