ایلام- رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی گفت: مقابله با فقر و فساد و تبعیض اولویت نخست رئیسی است چرا که مردم از این مشکلات رنج می‌برند. تلاش برای تحقق «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نیز یکی دیگر از اولویت‌های وی برای دولت کار و کرامت است.

دولت کار و کرامت توجه جدی به مناطق محروم دارد/ مقابله با فقر و فساد و تبعیض اولویت نخست رئیسی است

به گزارش قدس آنلاین، محمدتقی قاسمی رئیس ستاد انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی در استان ایلام در نشست خبری اظهار داشت: انقلاب اسلامی پدیده‌ای نوظهور است که در حساس ترین منطقه خاورمیانه به وقوع پیوسته است.

وی گفت: انقلابی به بزرگی انقلاب اسلامی دشمنانی بزرگ دارد که این دشمنان زمانی بر این کشور سیطره داشته اند و هرگز فکر نمی‌کردند که این پدیده بزرگ رخ دهد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان ایلام تصریح کرد: دشمنان که مشاهده کردند منافعشان در این کشور به خطر افتاده است به حرکت افتادند که بتوانند با این پدیده مقابله کنند.

وی ادامه داد: در طول دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی با فراز و نشیب‌های گوناگونی مواجه شده است که مدیریت جهادی و پیامبرگونه امام راحل و سپس مقام معظم رهبری سبب شکست نقشه‌های دشمن شده است.

قاسمی با بیان اینکه عقبه استراتژیک یک نظام مردم هستند و دشمنان نیز به دنبال دلسرد کردن مردم هستند افزود: امروز در عرصه انتخابات مردم ما به دنبال عدالت و کارآمدی هستند.

وی بیان کرد: در طول دوران گذشته هر یک از دولت‌ها خدمات خوبی داشته‌اند اما مردم به دنبال یک دولت واحد کارآمد و عادل است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان ایلام تصریح کرد: رقیب اصلی دولت کار و کرامت تورم و رکود است چرا که این دولت به دنبال رفاه مردم و نشاط جوانان است.

وی ادامه داد:حجت‌الاسلام رئیسی خود مایل به حضور در انتخابات نبود اما با دعوت‌هایی که از وی به عمل آمد وارد عرصه شد به طوری که از مناطق مختلف کشور طومارهایی برای حضور وی در انتخابات ارسال شده بود.

قاسمی گفت: در مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی رئیسی در اسفند ۹۵ توانست ۹۲ درصد و در فروردین ۹۶ نیز ۹۳.۵ درصد آرا را به دست آورد.

وی افزود: حجت‌الاسلام رئیسی برای تشکیل یک دولت انقلابی و مردمی و چالاک و جهادی آمده است که هرگز احساس خستگی نکند و مسئولان این دولت نگویند که نمی شود چرا که در انقلاب اسلامی بن‌بست وجود ندارد و اصل بر بن‌بست شکنی است.

وی ادامه داد: مقابله با فقر و فساد و تبعیض اولویت نخست رئیسی است چرا که مردم از این مشکلات رنج می‌برند. تلاش برای تحقق «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نیز یکی دیگر از اولویت‌های وی برای دولت کار و کرامت است.

قاسمی گفت: امروز چرخه اقتصاد با مشکل مواجه شده است و تولید نیز دچار مشکل شده است به طوری که رکود کمر دختران و پسران تحصیلکرده ما را خم کرده است.

وی ادامه داد: برای ایجاد نشاط در جامعه باید اشتغال پایدار ایجاد کرد و در این میان باید به نقش مردم توجه جدی داشت. مردم باید به مسئولان راهکار بدهند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان ایلام اظهار داشت: استان ایلام به عنوان یک استان محروم با مشکلات بسیاری مواجه است.

وی گفت: ۲ درصد پول فروش نفت باید هزینه ایجاد زیرساخت‌ها در خود استان ایلام شود و این دو درصد باید اشتغالزایی کند.

قاسمی ادامه داد: در برنامه‌های رئیسی استقرار دفتر نفت و گاز در استان ایلام وجود دارد و هزینه ۲ درصد نفت نیز از روستاها شروع می‌شود.

وی بیان کرد: وضعیت منطقه آزاد مهران مورد بررسی قرار می‌گیرد و اینکه رسیدگی به حقوق کارکنان دولت که در استان ایلام کارکنان دولت حقوقی معادل مناطق توسعه یافته را دریافت می‌کنند در حالی که ایلام محروم است.

قاسمی ابراز کرد: یکی از مشکلات اصلی ما در استان ایلام مشکل راه است و رسیدگی به وضعیت راه‌ها و ایجاد راه آهن یکی از برنامه‌های مهم دولت کار و کرامت در ایلام است.

وی افزود: رسیدگی به مشکل ریزگردها و حل آن نیز که منشا داخلی یکی از اولویت‌های دولت کار و کرامت حجت الاسلام رئیسی است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان ایلام ادامه داد: پس از پایان ۸ سال دفاع مقدس هنوز برخی مناطق آلوده به مین هستند و توجه جدی به مناطق محروم در دولت کار و کرامت انجام می شود.

وی ادامه داد: اگر ظرفیت‌های ایلام پای کار بیاید به طور قطع حتی یک بیکار نخواهیم داشت زیرا رئیسی بر مشکلات کشور اشراف کامل  دارد و به عنوان یک کارشناس خبره مشکلات را می شناسد.

وی بیان کرد: تنبلی در دولت اقتصادی جایی ندارد و مدیران باید جهادی عمل کنند مدیری که به دنبال کاخ نشینی باشد نمی‌تواند مشکلات مردمی را برطرف کند.

قاسمی با بیان اینکه رئیس دولت باید از جنس مردم و ساده و بی‌توقع باشد ادامه داد: اگر روحیه اوایل انقلاب اسلامی در کشور و در بین مسئولان وجود داشته باشد هیچ مشکلی باقی نمی‌ماند.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی باید سیمایی ملکوتی داشته باشد و خستگی را خسته کند زیرا  مردم از شرایط موجود گله‌مندند و به همین دلیل دولت کار و کرامت با شعار دادن به دنبال فریب مردم نیست و این وعده‌ها محقق می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.