یزد - وزیر دادگستری با بیان اینکه هنر ما باید این باشد که از فرصت‌ها و واقعیت‌ها به‌خوبی استفاده کنیم گفت: باید فرصت های استانی در زمینه اقتصاد مقاومتی مشخص شود و بگوییم در زمینه‌های مختلف سهم استان در هر بخش عمومی، دولتی و خصوصی چقدر است.

 فرصت های  استانی باید در زمینه اقتصاد مقاومتی مشخص شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی بعدازظهرشنبه در دومین نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزداظهارداشت: ما به یک جهش  روبه رشد اقتصادی ۸درصدی رسیدیم و امسال به دست آوردن این نرخ رشد بسیار سنگین بوده  و طبق نرخ رشد سال قبل امسال دست یافتن به این نرخ همت بسیار جدی  را می‌طلبد.

وی افزود : توجه به  اقتصاد بسترساز فرهنگ است، اگر رویکرد فرهنگی داشته باشیم  اقتصاد خوب و قوی خواهیم داشت و  پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند اگر زندگی از لحاظ اقتصادی هموار و روبه‌راه نباشد نمی‌توانیم واجبات را در جامعه ادا کنیم.

پورمحمدی تصریح کرد : ما نگفتیم یک‌میلیون شغل را نمی‌توان ایجاد کرد  ما خودمان این یک‌میلیون شغل را نوشتیم و نمی‌گوییم نمی‌توان آن را ایجاد کرد ولی ایجاد این تعدا شغل زیرساختها و ملزوماتی را  می‌خواهد و علت اینکه مردم می‌گویند رفع مشکلات را در سفره‌هایشان احساس نمی‌کنند دولت قبل بوده واین دولت در ایجاد شغل رکورددار می باشد.

وزیر دادگستری خاطر نشان ساخت: اقتصاد بسترساز فرهنگ و تعالی فرهنگ و معنویات بوده و اقتصاد مقاومتی به‌معنای نهایت استفاده از فضا و ظرفیت موجود است و مقام معظم رهبری این موضوع را به بیانات مختلفی تفسیر و تبیین فرموده‌اند.

پورمحمدی با بیان اینکه ۹۰ روز تا پایان دولت باقی مانده گفت : مسئولان از همین فرصت برای پیشرفت استفاده کنند و باید در راستای تحقق اهدافمان حرکت کنیم و در این مدت هم می‌توان کارهای خوبی انجام داد، و ما می‌خواهیم کشورمان را آن‌چنان که شایسته مردم است بسازیم و رکن این بنای رفیع و شایسته اقتصاد و فرهنگ است.

وزیر دادگستری با اشاره به انتخابات پیش رو خاطر نشان ساخت: نباید فضای روانی و متشنج بر تبلیغات انتخاباتی حاکم باشد، گرچه بعضی حاشیه ها در تبلیغات انتخاباتی اجتناب ناپذیر است اما تبلیغات درست، تبلیغات محتوامحور با رقابتی معقول و جوانمردانه است.

وی تصریح کرد: بجز مردم ایران هیچ کسی نمی‌تواند در سرنوشت کشور تغییر ایجاد کند و امروز قدرت و انتخاب در اختیار مردم است و آنها احساس می‌کنند که تصمیم‌گیرنده هستند و سرنوشتشان را خودشان انتخاب می‌کنند.

وزیردادگستری مهمترین عنصر انتخابات را تبلیغات دانست و گفت: ما کار بزرگی در دنیا انجام دادیم و ابزار گسترده تبلیغی را که رسانه ملی است در اختیار کاندیداها قرار دادیم و فکر می‌کنم انتخابات ایران گران‌ترین انتخابات در کل جهان است و حتی از انتخابات آمریکا هم گران‌تر است واین یک  اتفاق خیلی ارزشمند در ایران می باشد .

پورمحمدی خاطر نشان ساخت:  ایجاد فضایی آرام در تبلیغات انتخاباتی ضروری بوده چون در این فضا قرار است انتخابی بزرگ انجام شود، انتخابی که نه کسی قدرت پیش بینی آن را دارد و نه تغییر آن را بلکه این مردم هستند که می توانند تغییر ایجاد کنند بنابراین امروز قدرت در دست مردم است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.