یزد- وزیردادگستری گفت: مجموعه نشریات ایران از ۳۰ هزار و ۹۴۵ مقاله، به ۴۱ هزار و ۷۱۱ مقاله در سال ۲۰۱۶ رسیده و تعداد مقالات منتشر شده ایران در کیفی‌ترین مجلات دنیا رشد ۲۰ درصد رشد داشته است .

مقالات منتشر شده ایران در  مجلات دنیا ۲۰ درصد رشد داشته است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی در مراسم  روز جوان در یزد اظهار داشت: کشورایران کشور جوانی بوده و بیش از ۲۳ میلیون نفر از جمعیت ما زیر ۱۸ سال و ۴۵ میلیون زیر ۳۵ سال هستند و اگر امروز دنیا برای ایران احترام و ارزش قائل می باشد و جایگاه ایران ارتقا پیدا کرده، به دلیل اقتدار مردم و جوانانش است.

وی افزود : ایران در زمینه‌های علمی پیشرفت‌های زیادی داشته و انجمن‌های علمی دانشجویی ما امسال به ۸ هزار و ۹۰۰ مورد رسیده که عدد بسیار بزرگی به حساب می‌آید به علاوه اینکه نشریات دانشگاهی ما هم به پنج هزار و ۶۰۰ مورد رسیده است.

پور محمدی تصریح کرد: در سال گذشته میلادی، ایران رتبه اول شتاب علمی جهان را از آن خود کرد و این به یمن جوانان ما است و در جهان اسلام هم ظرف چهار سال گذشته رتبه علمی اول را به خود اختصاص دادیم و ۱۴ دانشگاه ایران جزو دانشگاه‌های برتر جهان شناخته می‌شوند.

وزیر دادگستری خاطرنشان ساخت: چهار سال پیش ۱۱ شرکت دانش بنیان ثبت شده داشتیم که الان به ۹۶۴ شرکت دانش‌بنیان ثبت شده در پارک‌های علم و فناوری رسیده‌ایم که به معنای یک جهش بسیار بزرگ علمی است و این موضوع برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردارمی باشد.

وی گفت: ما امروز به جوانان اعتماد کردیم و جوانان را قبول داریم به گونه‌ای که الان پیشرفته‌ترین و قوی‌ترین شرکت‌های پر درآمد ما که در فضای مجازی و سایبر فعالیت می‌کنند و در آمدهای بسیار زیادی هم دارند، جوانان هستند.

پورمحمدی  در مورد انتخابت ۲۹اردیبهشت اظهارداشت : مردم در این روز  با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب درست و سنجیده  در ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  اقتدار ایران به رخ جهانیان بکشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.