گناباد-مسئول بسیج سازندگی گناباد گفت: در سال گذشته ۱۲ واحد صنایع تبدیلی با اشتغال مستقیم بیش از ۳۰ نفر با مساعدت بسیج سازندگی گناباد ایجادشده است

راه‌اندازی ۱۲ واحد صنایع تبدیلی با اشتغال بیش از ۳۰ نفردر گناباد

به گزارش قدس انلاین محمدرضا نجار پور  امروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بسیج سازندگی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سه حوزه اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی و اردوهای جهادی فعالیت‌های خود را در چند سال اخیر منسجم کرده است.

وی اظهار کرد: هدف بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی بسیجیان با تولید مواد اولیه می‌باشد که تاکنون ۴۸ واحد اشتغال‌زایی با اشتغال حدود ۱۴۰ نفر در گناباد ایجاد و اقداماتی از قبیل تولید شیر، پرورش زنبورعسل، پرورش شتر، شترمرغ، بوقلمون و بلدرچین، تولیدات سیفی جات گلخانه‌ای و تولید آلوئورا انجام‌شده است.

نجار پور به نقش غیرقابل‌انکار بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی اشاره و تصریح کرد: بسیج سازندگی با برگزاری اردوهای جهادی کارنامه درخشانی در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی دارد.

وی ادامه داد: در این راستا بسیج سازندگی گناباد در سال گذشته اردوهای جهادی یک‌روزه، ۳ روزه، ۷ روزه و ۱۰ روزه توسط حوزه‌های محلات و بسیج دانش‌آموزی با مشارکت ۲۴۰۰ نفر روز برگزار و اقدامات مؤثری درزمینهٔ مشارکت در ساخت مسجد و خانه عالم، ساخت حمام و سرویس بهداشتی، احداث پارک برای کودکان، توزیع بسته‌های بهداشتی و مرمت منازل خانواده شهدا را انجام داده است.

نجار پور  تصریح کرد: یکی از مشکلات گناباد که براثر خشک‌سالی‌های متوالی ایجادشده است، پدیده گردوغبار می‌باشد که بسیج سازندگی با همکاری ۴۰۰ نفر از بسیجیان اقدام به درخت‌کاری در مناطق بحرانی گناباد کرده است تا اقدامی هرچند اندک در راستای بیابان‌زدایی انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.