​ایلام- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: برندسازی تجاری در ایلام به فرهنگ صنعتی نیازمند است.

برندسازی تجاری ایلام به فرهنگ صنعتی نیازمند است

یاراله نصیری روز یک شنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه صنعت در استان ایلام از ۲۵ سال گذشته شکل گرفته است، اظهارداشت: از این لحاظ استان ایلام در مقابل دیگر استان ها که بیش از ۱۰۰ سال صنعت در آنها رونق گرفته، پیشینه کمتری داشته و در بسیاری از موارد عقب افتاده است.

وی با اشاره به اینکه از سال ۷۰ به بعد فرهنگ صنعتی در استان در حال شکل گیری است، افزود: فرهنگ صنعتی و برندسازی به همراه واحدهای صنعتی بزرگ شکل می گیرد و این واحدهای ساختارمند در ایجاد برند حائز اهمیت هستند که در ایلام این مهم تاکنون کمتر اتفاق افتاده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با تأکید بر اینکه واحدهای صنعتی بزرگ در انتقال تکنولوژی و پرورش نیروی انسانی و فرهنگ کار و ... نقش بسیار پررنگی دارند، خاطرنشان ساخت: در استان ایلام واحدهای بزرگ و کوچکی در حال شکل گیری هستند و صنعتی سازی استان، با تلاش نیروهای بومی، سرمایه گذاری بخش خصوصی و اهتمام مسئولان در سال های آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت.

یاراله نصیری به ارتباط تنگاتنگ فضای کسب و کار و صنعت با دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: واحدهای صنعتی برای به روز شدن و بالندگی بایستی با دانشگاه ها و مراکز علمی ارتباط تنگاتنگی داشته باشند و این ارتباط، زمینه ساز شکل گیری برندسازی در استان خواهد بود.

وی دانش، مدیریت و سرمایه را لازمه برندسازی دانست و یادآور شد: هنگامی که دانش با سرمایه لازم به صنعت تبدیل شود و مدیریت صحیح و کارآمد در کنار آن باشد، برند و نام تجاری را خلق خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.