نائب رئیس انجمن جامعه جراحان ایران گفت: عملکرد دولت یازدهم در حوزه سلامت بسیار موفقیت آمیز بوده است و امیدواریم در دوره بعد هم با حضور تیم دولت تدبیر و امید، این توجهات ادامه داشته باشد.

 عملکرد دولت یازدهم در حوزه سلامت موفقیت آمیز است

به گزارش گروه اجتماعی «قدس آنلاین»  کاظم عباسیون با بیان اینکه عملکرد حوزه سلامت دولت یازدهم نسبت به هشت سال دولت گذشته بسیار موفق تر بوده است، گفت: همکاری مناسب میان دولتی ها و پزشکان دلیل اصلی این موفقیت است.

وی افزود: در این دوره دولت و پزشکان در کنار هم بودند اما در هشت سال گذشته این همکاری آن طور که باید و شاید وجود نداشت.
وی تصریح کرد: امیدواریم با استمرار کار دولت فعلی در چهار سال آینده، همچنان حوزه سلامت مورد توجه دولتمردان باشد.
عباسیون ادامه داد: من امید دارم و مطمئن هستم و با شناختی که از آقای روحانی دارم وی دنبال موضوع سلامت هستند و سلامت واقعا نقش اول فعالیت های دولت را خواهد داشت.
وی با بیان اینکه به طور یقین سلامت اولویت دولت یازدهم بود، اضافه کرد: البته تعیین تعرفه نیز یکی از موفقیت های این دولت در حوزه سلامت بود اما معیار قرار دادن رابطه بین پزشک و بیمار در دولت گذشته خیلی مناسب و جدی نبود.
نائب رئیس انجمن جامعه جراحان ایران گفت: خوشبختانه در چهار سال گذشته دولت روحانی آن چیزی را که به عنوان دفترچه بیمه سلامت در اختیار مردم قرار دادند، ‌ مقدمه ای برای بهتر شدن وضعیت روابط مالی بین پزشک و بیمار می شود.
وی خاطرنشان کرد: اما آرزوی ما این است اینقدر وضعیت بیمه های ما خوب باشد که بیماران با پزشکان رابطه مالی نداشته باشند بلکه با بیمه ارتباط داشته باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۹ اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
در این دوره از انتخابات حسن روحانی، محمدباقر قالیباف، ابراهیم رئیسی، اسحاق جهانگیری، سیدمصطفی آقا میرسلیم و مصطفی هاشمی طبا به عنوان ۶ نامزدی هستند که برای به دست آوردن کرسی ریاست جمهوری با هم رقابت می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.