سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش اصلاح الگوی خدمت در هفتمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی حائز رتبه برتر شد.

رتبه برتر برای سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح

به گزارش قدس آنلاین، در هفتمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی که با حضور جمعی از مدیران برجسته سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، 2 سازمان و یک وزارتخانه تندیس پاسخگویی دریافت کردند.

بر پایه این گزارش دستگاه‌های اجرایی بر اساس 3 محور پاسخگویی به رسانه‌ها، اصلاح الگوی خدمت و پاسخگویی به مردم در مراجعات اداری مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت پس از بررسی نظرسنجی‌های مردمی و نظر هیات علمی، متشکل از 21 نفر از استادان برجسته 7 دانشگاه مطرح کشور، سازمان منتخب انتخاب شدند.
این گزارش در ادامه می‌افزاید: با نظر هیئت داوران از بین 43 دستگاه اجرایی، سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در بخش اصلاح الگوی خدمت و به عنوان یکی از برترین‌ها تندیس و لوح تقدیر دریافت نمود و سازمان اتکا نیز به جهت سهولت دسترسی به خدمات و ترویج مصرف کالاهای داخلی حائز دریافت لوح تقدیر با انتخاب مردم شد.
گفتنی است این جشنواره با هدف تبیین نقش نظام جمهوری اسلامی ایران در تجلی مردم سالاری دینی و همچنین ارتقای انگیزه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در خدمت رسانی و پاسخ گویی به مردم در 2 بخش جشنواره و نمایشگاه برگزار شد که در نمایشگاه جانبی این جشنواره، مرکز ارتباط با مشترکان سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح دستاوردها و عملکرد خود را در معرض دید عموم قرار داد.
جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی (که به نام سال پاسخگویی سه قوه به ملت ایران نامگذاری شده است) از سال 83 هر 2 سال یکبار حول محور خدمت رسانی و پاسخگویی برگرفته از بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.
منبع: دفاع پرس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.