۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 527197

سنگربان بایرن مونیخ به بستن بازوبند کاپیتانی بعد از فیلیپ لام واکنش نشان داد. او از هدف بزرگ بایرن در فصل بعد سخن به میان آورد.

واکنش نویر به بستن بازوبند کاپیتانی در بایرن

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از کیکر، مانوئل نویر سال‌ها  است که در بایرن مونیخ بازی می‌کند  و یکی از بهترین دروازه‌بان های فوتبال اروپا و جهان است.

او بعد از خداحافظی فیلیپ لام کاپیتان نخست بایرن  خواهد بود و فصل بعد بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست.

نویر گفت‌:  اگر بازوبند را به من بدهند بدون شک آن را با افتخار قبول خواهم کرد. برایم افتخار بزرگی است که کاپیتان تیم بزرگی چون بایرن باشم. با این حال بستن بازوبند کاپیتانی اجباری نیست و باید خود بازیکن تصمیم نهایی را بگیرد.

او درباره لام اظهار کرد: او بازیکن بسیار تاثیر گذار و با هوشی برای بایرن مونیخ بود و زحمات زیادی برای تیم ما کشید. برایم عجیب بود که چرا روزنامه نگاران برای انتخاب لام به عنوان بهترین بازیکن فصل جاری به او رای ندادند. بر این باورم که او این شایستگی را داشت تا به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شود.

نویر چند هفته پیش با آسیب دیدگی مواجه شد و کل فصل را از دست داد. او درباره وضعیت خود گفت‌: خوشبختانه مراحل درمان به خوبی پیش می رود و روز به روز در حال‌  بهتر شدن هستم. اگر این آسیب‌دیدگی فصل بعد برایم به وجود می آمد کابوس وار بود چرا که جام جهانی را در پیش داشتم اما الان خوشبختانه رقابت مهمی پیش رو نداریم و با آغاز فصل جدید آماده بازی کردن می شوم.

به نقل از ایسنا، او در پایان سخنان خود همچنین درباره عملکرد بایرن در فصل جاری گفت‌:  جام قهرمانی در بوندسلیگا را به دست آوردیم. بعضی بر این باور هستند که این کار آسانی برای بایرن بود اما من اصلا چنین نظری ندارم. قهرمانی در بوندسلیگا کار آسانی نیست. دوست داشتیم که قهرمانی در سه گانه را به دست آوریم اما  متاسفانه نشد و فصل بعد چنین هدفی داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.