شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:همایش‌ها، سخنرانی ها و میتینگ در دانشگاه ها طی زمان تبلیغات انتخاباتی قانونی است و ورود نیروهای نظامی و انتظامی به همایش‌های دانشجویی ممنوع است.

سخنرانی در دانشگاه طی زمان تبلیغات انتخاباتی قانونی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  قاسم سلیمانی شامگاه یکشنبه در نشست با روسای ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری، گفت: مسئولین ستادهای انتخاباتی  در امر تبلیغات تنها باید توانایی‌ها و ویژگی‌های نامزد برگزیده خود را ارائه دهند و از تخریب دیگران بپرهیزند.

 سلیمانی افزود: حفاظت از آرای مردم و رعایت عدالت در برگزاری انتخابات از مهمترین وظایف متولیان انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت کارکنان دولت در ستاد های انتخاباتی در ساعات اداری ممنوع است، افزود:استفاده از امکانات دولتی  برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع و خلاف قانون است.

استاندار در ادامه گفت: همایش‌ها، سخنرانی ها و میتینگ در دانشگاه ها طی زمان تبلیغات انتخاباتی قانونی است و ورود نیروهای نظامی و انتظامی به همایش‌های دانشجویی ممنوع است. 

وی تاکید کرد: روسای ستاد های انتخاباتی از آوردن سخنران های هنجارشکن و تنش زا پرهیز کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه در روند برگزاری انتخابات دوره‌ گذشته مجلس شورای اسلامی هیچ گونه تخلفی در استان صورت نپذیرفت، افزود: چهارمحال و بختیاری در انتخابات دوره گذشته به عنوان استان برتر در امنیت انتخابات معرفی شد.

استاندار در پایان در خصوص زمان پایانی تبلیغات انتخاباتی، گفت: استان چهارمحال و بختیاری  نیز مطابق با برنامه زمان‌بندی شده تبلیغات کشور عمل خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.