گناباد-معاون پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: حدود ۴۰ درصد مدارس خراسان رضوی نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی هستند و تنها ۳ درصد این مدارس غیرقابل استفاده است.

۴۰درصد مدارس خراسان رضوی نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی هستند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خدادادی در حاشیه افتتاح آموزشگاه خیر ساز خاکپور یک گناباد صبح دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در سال گذشته ۱۹۴ پروژه در خراسان رضوی شامل پروژه‌های مشارکتی با خیرین و دولتی خاص تکمیل و تحویل آموزش‌وپرورش شده است.

وی سهم اعتبارات ملی سازمان نوسازی مدارس خراسان رضوی را برای تخریب و بازسازی مدارس یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان و افزود: در حال حاضر ۲۵۸ پروژه نیمه‌تمام شامل ۱۶۳ پروژه مشارکتی با خیرین و ۹۵ پروژه دولتی خاص در استان وجود دارد که حداکثر طی ۲ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

خدادادی یکی از دیگر از برنامه‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی را سامانه استاندارد گرمایشی مدارس عنوان و تصریح کرد: تاکنون از ۴۷ منطقه خراسان رضوی ۱۰ منطقه به‌طور کامل به این سامانه استانداردشده‌اند و مابقی تا پایان سال ۹۷ به بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی از این سامانه می‌رسند و تاکنون ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبارات ملی در این حوزه هزینه شده است.

معاون پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی به پیشرفت گناباد در حوزه بازسازی مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: تا ۲ سال گذشته در گناباد ۳۰ پروژه نیمه‌تمام به‌غیراز پروژه‌های تخریب و بازسازی بوده است و خوشبختانه تاکنون ۲۵ پروژه تحویل داده‌شده است و تنها ۵ پروژه دیگر باقی‌مانده است.

آموزشگاه ۹ کلاسه خیر ساز خاکپور یک با اعتباری بالغ‌بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و با مشارکت خیر گنابادی مرحوم محمدعلی خاکپور ریابی در زیر بنایی به میزان یک هزار مترمربع توسط اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی احداث شد.

همچنین در حاشیه افتتاح این مدرسه، تفاهم‌نامه و کلنگ زنی ساخت مجتمع آموزشی، رفاهی فرهنگیان گناباد در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال انجام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.