یز د- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گفت: با توجه به مسمومیت ۴۰۰دانشجوی داشگاه یزد ۱۵۰ دانشجو به صورت سرپایی درمان شده و ٧٠ دانشجو نیز تا کنون از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

۱۵۰ دانشجو به صورت سرپایی درمان شده و ٧٠ دانشجو ترخیص شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، احمد دهقان پیش از ظهردوشنبه در نشست کارگروه آشکارسازی و تشخیص قرارگاه پدافند غیر عامل استان اظهار داشت: با مسمومیت حدود ۴٠٠ دانشجوی دانشگاه یزد در پردیس دانشگاهی، اقدامات لازم برای درمان دانشجویان انجام شد و علت دقیق موضوع در دست بررسی است و اوضاع تحت کنترل و اقدامات لازم و هماهنگی‌های مربوطه در دست انجام است.

وی با اشاره به  ارائه خدمات درمانی به دانشجویان مسموم شده فزود: مجموعا  ٤٠٠ دانشجوی دانشگاه دچار مسمومیت شده بودند که بر اساس آخرین آمار بدست آمده، تعداد٢٥٠ نفر به بیمارستان‌های استان اعزام شدند.

دهقان با بیان اینکه تعداد ۱۵۰ دانشجوی مسموم نیز به صورت سرپایی مداوا و نیاز به بستری نداشتند تصریح کرد: ١٨٠ نفر از دانشجویانی که به مراکز درمانی بیمارستانی منتقل شده بودند در ۸بیمارستان شهر یزد و تعدادی نیز در بیمارستان شهید بهشتی تفت بستری شدند.

این مسئول خاطر نشان ساخت: تعداد ٧٠ نفر از مسموم شدگان نیز در اورژانس بیمارستان‌های یزد و تعداد ١٥٠ نفر به صورت سرپایی توسط تیم AMP در محل دانشگاه یزد درمان شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، حال عمومی دانشجویان را رضایت بخش عنوان کرد وگفت: در حال حاضر تیم‌های پیشگیری، مبارزه با بیماری‌ها و بهداشت محیط برای تعیین علت دقیق مسمومیت دانشجویان در محل مستقر هستند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.