اختلاف توماس توخل با سران دورتموند جدی شده و رسانه های آلمانی از دو گزینه جایگزینی برای سرمربی جوان زنبورها سخن به میان آوردند.

توماس توخل رفتنی شد/ دورتموند بدنبال یک سرمربی جدید

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از رویترز، بوروسیا دورتموند با هدایت توماس توخل نتوانست انتظارات را در فصل جاری برآورده کند و تنها جامی که این تیم شانس قهرمانی را در آن را دارد، جام حذفی آلمان است.

بعد از شکست دورتموند برابر موناکو در لیگ قهرمانان اروپا، توماس توخل به انتقاد از سران باشگاهش پرداخت و تاکید کرد آنها نباید اجازه می‌دادند بازی برابر موناکو تنها بعد از یک روز از انفجارهای تروریستی برگزار شود چراکه شاگردانش در شرایط روحی خوبی قرار نداشتند.

یواخیم واتسکه که رییس اجرایی باشگاه دورتموند است، به سخنان توخل واکنش نشان داد و آنها را ناراحت کننده دانست. رسانه‌های آلمانی از اختلاف سران دورتموند با سرمربی جوان تیم سخن به میان آوردند و نوشتند توخل در پایان فصل از دورتموند می‌رود. سایت آلمانی Westfälische Anzeiger نوشت که سران دورتموند به دنبال جانشینی خوب برای توخل هستند و این مربی جوان بعد از پایان فصل از زردپوشان جدا می‌شود. این سایت آلمانی از یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان هوفنهایم و لوسیان فاوره، سرمربی نیس به عنوان دو گزینه جدی جایگزینی توخل صحبت کرده است.

به نقل از ایسنا، شبکه تلویزیونی RMC فرانسه هم نوشت که سرمربی نیس یکی از گزینه‌های جدی جایگزینی توخل است و به احتمال خیلی زیاد توخل در پایان فصل از دورتموند کنار گذاشته می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.